obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Poorten forwarden
Slack
Hallo,

vandaag mijn tg712 binnen gekregen. Ik ben een vervent Falcon 4 vlieger. Hiervoor moet je poorten 2934 t/m 2937 openzetten. Upnp werkt niet. Vervolgens zet ik die poorten open via de webinterface, maar geen online play mogelijk.

ik heb genoemde poorten TCP en UDP geopend. En de vraag omzetten naar. gezet op Any. Ik heb maar 1 comp op m'n netwerk

Ideeen???


Slack
 
Slack
Hey hallo,

Poorten zijn helemaal open nu. Dat was makkelijker dan ik dacht. Echter nu heb ik het volgende probleem. Als ik een tijdje een verbinding heb met een ander. Wordt mijn verbinding verbroken (met de game host). Als ik vervolgens in het logboek kijk v.d. web interface krijg ik de volgende melding


IDS dos parser : icmp unreachable storm (1 of 1) : 192.168.1.64 95.36.47.80 0090 ICMP Destination Unreachable (Port Unreacheable)

iemand een idee wat dit betekend?? 2e ip adres was v.d. game host. Weet iemand hoe ik de inbraak detectie uit kan zetten. Ik heb al begrepen dat het onmogelijk is om in te loggen al admin op de TG712. Of moeten ze dat op afstand doen vanuit online?? Of is t gewoon onmogelijk?

Groet,

Slack
 
mesa57
Server ligt eruit
 
Slack
Alleen het vreemde was dat andere clients nog wel verbinding hadden en mij nog wel konden zien. Alleen ik hun niet. De andere clients konden de host nog wel zien. Dit gebeurde precies op het tijdstip dat ik die error message in het logboek kreeg

Slack
 
I R Baboon
Intrusion Detection staat aan in de router.
Bel op met de helpdesk en vraag ze of ze dat willen uitzetten in de router.
Zij hebben wel admin toegang en kunnen dat van afstand regelen voor je.

Of ze je verzoek begrijpen en of ze ook willen uitvoeren is altijd onzeker.
Gewoon proberen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Slack
okido thanks! Ik laat wel weten hoe t is afgelopen. Verder heb ik niet echt problemen met de router. Hij is goed te gebruiken ook voor beginnende gebruikers. Ik zou t alleen handig vinden als je dit soort instellingen zelf kon wijzigen. Dan kun je tijdens t gamen (mocht dit nodig zijn) intrusion detection uitzetten en erna weer aanzetten.

Groet,

Slack
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten forwarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen Zyxel configuratie en problemen : 3 10 mrt 2015
Poorten en NAT loopback probleem Huawei configuratie en problemen : 78 31 okt 2014
Huawei fail bij openzetten poorten Huawei configuratie en problemen : 9 22 mei 2014
Kan poorten niet openen hg655d Algemeen : 19 23 okt 2013
Port forwarden openbaar Algemeen : 4 20 sep 2013
Advertentie