obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
wegvallende internet verbinding
niels busch
Ik heb een Speedtoch modem 192.168.1.254. Werkt soms wel, soms niet naar behoren. In het laatste geval lijkt het of de verbinding iedere keer even wegvalt of de sterkte van het signaal minder wordt. Heb geen technisch achtergrond, dus weet vrijwel niets van oplossingen in deze. Als ik naar de lampjes kijk, dan knippert de PPP en de Wlan onregelmatig. Is dat juist? Krijg soms melding dat er " geen verbinding met de sever" gemaakt kan worden, of een "network error". Kan/of moet ik iets instellen/wijzigen in deze modem?
 
I R Baboon
Welke abo heb je?
En welke model Speedtouch? Staat aan de onderkant van het modem.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
niels busch
Sorru dat ik wat laat reageer, maar moest naar het werk.
Wat bedoel jij met Abo? Zegt me niks. Hieruit blijkt maar weer dat ik geen verstand van zaken heb. Het merk en type van de modem is: Thomson, speedtoch, 716i V5 WL. Kan je daar wat mee?
 
I R Baboon
Abo als in abonnement.

Je bent verbonden via WIFI, neem ik aan?
Als je verbonden bent met een vaste netwerkkabel, is dan geen probleem met je verbinding?
Gewijzigd door I R Baboon op 06 november 2010, 00:33
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
niels busch
Ik ben inderdaad verbonden dmv wifi. Vaste netwerkkabel ga ik proberen. Dank alvast voor de info.
 
I R Baboon
Ik vermoed dat je WIFI signaal weggedrukt wordt door andere WIFI signalen uit de buurt.
Als de verbinding via een kabel in orde is, weet je waar het probleem zit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallende internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Wegvallende internetverbinding met bijzondere log Zyxel configuratie en problemen : 2 11 feb 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie