obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Onbereikbaar
Wanabo
Na de laatste firmware update van 8 februari 2006 heb ik geen nummerherkenning meer.

Dit viel niet zo op omdat ik bij KPN geen nummerherkenning had en slechts weinig mensen mijn wanadoo telefoonnummer hebben.

Vandaag wilde ik uitzoeken of een complete livebox reset de oplossing kon bieden.

Eerst maar eens geprobeerd met de gsm naar het wanadoo telefoonnummer te bellen i.v.m. de nummerherkenning. Groot was mijn verbazing dat ik totaal onbereikbaar was.

Na de totale reset ben ik in ieder geval weer bereikbaar, maar nummerherkenning werkt nog niet.

Ga er vandaag nog zelf mee klungelen, lukt het niet dan zal ik maar moeten melden.

Meer mensen met dit probleem? Sad

Edit;
De nummerherkenning werkt gedeeltelijk! Ik vond in het toestel een vreemd nummer. Dit nummer, 0407579 is geen geldig telefoon nummer. Daarom heb ik het gedelete en vervolgens met de gsm weer gebeld. Tot mijn verbazing kwam dit vreemde nummer weer terug in het CID Caller ID menu. Echter doordat het een incompleet nummer is verschijnt het niet in het display tijdens het bellen.

Mijn conclusie, na de firmware update van 8 februari 2006 werkt de nummerherkenning niet meer correct!
Gewijzigd door Wanabo op 18 maart 2006, 12:38
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mischa
Ik heb wel eens dat telefonie het helemaal niet doet, zelfs de kpn lijn wordt dan niet doorgeschakeld.
Wel vervelend als je er een alarm installatie op aangesloten hebt.

LET OP MENSEN
Als je een borg certificaat nodig hebt voor je alarm installatie.
wordt deze niet afgegeven door de installateur als je de alarm installatie aansluit of laat aansluiten op de livebox.

verdere informatie omtrent dit onderwerp volgt nog.

Mischa

Edit: zie nu ook Faq Alarminstallaties & livebox
Gewijzigd door mischa op 22 maart 2006, 20:30
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
Wanabo
Inmiddels is de nieuwe firmware (22201E) geinstalleerd en is enige hoop op oplossing van het nummerherkenning probleem vervlogen. Tevens is het door u gevraagde geduld op!

Rest de vraag hoe denk u dat op korte termijn op te lossen of te compenseren?

Reactie (******) 20-03-2006 09:53:16
Geachte heer ******,

Helaas kunnen wij op dit moment nog geen oplossing bieden voor het probleem dat u bij ons hebt neergelegd. Wij doen er alles aan om zo spoedig mogelijk tot een oplossing te komen. Zodra er meer bekend is, brengen wij u hiervan direct op de hoogte. Wij danken u voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Wanadoo

Reactie 19-03-2006 13:09:54
Geachte heer *****,

We hebben uw probleem doorgezet naar onze 2e lijn. Zij zullen kijken hoe we een oplossing kunnen vinden voor dit probleem.


Het dikgedrukte is de reactie van mij op een al langer openstaand probleem.
Gewijzigd door Wanabo op 11 mei 2006, 21:18
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard

Quote

wordt deze niet afgegeven door de installateur als je de alarm installatie aansluit of laat aansluiten op de livebox.

Samen met andere argumenten (telefooncentrale, analoog modem) vind ik het daarom ook bijzonder jammer dat de splitter ingebouwd is. Maar misschien is dat technisch niet anders mogelijk als je telefonie erbij hebt.
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onbereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Yahoo sites onbereikbaar Storing : 8 07 jan 2021
nas onbereikbaar vanaf internet :-( Livebox meer apparaten aansluiten : 6 12 apr 2009
Domeinnaam onbereikbaar Algemeen : 14 14 mrt 2008
telefonisch onbereikbaar voor kabel aansluitingen Algemeen : 5 30 okt 2007
forumsite onbereikbaar Storing [Speedtouch 706(WL)] : 4 14 mei 2007
Advertentie