obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 wachtwoord en gebruikersnaam
giscard
ik heb sinds kort een Thomson TG712 ik heb gewoon internet,
maar als ik in wil logen op de modem vraagt die een gebruikersnaam en een wachtwoord (bijlage)
maar die heb ik nooit gekregen en ik heb alle standaard wachtwoorden geprobeerd die ik kon bedenken.
ik heb ook met online zelf gebeld maar volgens hun hoort er geen wachtwoord op te staan ? dus heeft een idee hoe ik dit kan oplossen
giscard voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

GrinGrin
 
jpt
vreemd standaard zit er geen wachtwoord in!
probeer eens het modem te resetten naar fabriekswaardes.
aan de linkerkant (van voor af gezien)ziet een gaatje met daarachter een microswitch gebruik een paperclip of zo om deze in te drukken.
deze indrukken voor een aantal seconden zet alle instellingen weer terug.
en zo zou je gewoon in je modem moeten kunnen komen.


grts
 
I R Baboon
Normaal kan je met gebruikersnaam "online'' en wachtwoord blanco laten inloggen.
Als dat niet werkt, dan rest alleen nog een fabrieksreset.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
giscard
ik heb een fabrieks reset gedaan en jahoor dat werkte Grin bedankt Grin
GrinGrin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 wachtwoord en gebruikersnaam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruikersnaam en wachtwoord Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 14 06 nov 2015
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Fritzbox 3370 achter TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 2 16 sep 2014
Advertentie