obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712: wifi paar sec. te zien bij verandering beveiligingsniveau
krulkrul
Ik heb een Thomson TG712 router om internet van online te ontvangen. Via kabel werkt internet prima, maar als ik draadloos internet op mijn telefoon wil instellen zie ik het draadloos netwerk niet. Ik heb via de gateway de instellingen bekeken en het blijkt dat als ik het beveiligingsniveau verander, het netwerk op mijn telefoon heel even zichtbaar is en dan weer uit de lijst verdwijnt. Nieuwe apparaten toestaan staat op automatisch op de router. De afstand tussen router en telefoon is een paar meter en geen staal/beton of zoiets tussen router en ontvanger. Andere netwerken zijn wel zichtbaar op mijn telefoon. Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik dit kan verhelpen?
 
krulkrul
Resetten heeft geholpen. Hoe simpel kan het zijn. Bedankt voor je hulp!
 
krulkrul
Handmatig kanaal veranderen had ik overigens niet geprobeerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712: wifi paar sec. te zien bij verandering beveiligingsniveau', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie