obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Wat heb ik een spijt
donna125
O wat heb ik een spijt dat ik van XS4all ben over gestapt naar Online. Gelukkig was ik zelf zo wijs om maar voor 1 jaar een contract af te sluiten. Bij het afsluiten werd gezegd dat ik op mijn nieuwe adres snel draadloos internet zou hebben en dat als het aangetoond is dat het heel langzaam is dat ik van mijn contract af kon. Dus waarom niet proberen dacht ik toen. Vorige week ontvangen en internet is een waar drama, de dame van de helpdesk zei te kunnen zien dat ik inderdaad heel langzaam draadloos internet heb, maar ik kan niet aantonen wat is gezegd aan de telefoon dus word er niets aan gedaan. Eerder werd de schuld gegeven aan mijn Macbook want die is 2 jaar oud en waarschijnlijk verouderd en daarom zo langzaam. Ben er dus mooi klaar mee, ga het morgen opzeggen en moet er nog 11 en halve maand mee doen. Kan nog geen youtube filmpje kijken omdat ie na 3 sec weer 15 sec stilvalt en zo heel filmpje door.
Ik zal online bij niemand aanbevelen, een waardrama en de service is bagger.
 
Tiger
@donna125,

Ik wil jou geen verwijten maken maar waarom niet gevraagd om die afspraken via mail te laten bevestigen.
Want vandaag de dag moet een ieder gewoon voorzichtig zijn met het afsluiten van abonnementen met de mooie verkooppraatjes die sommige verkopers hanteren.
Zou het toch verstandig vinden om via de site van Online een mail te sturen met jou verhaal naar het klachtenteam zeker omdat de helpdesk al aangaf dat jij een langzame verbinding hebt.
Zou wel voor alle zekerheid eerst het programma inSSIDer downloaden om te kijken of andere WIFI gebruikers in je omgeving jou draadloos signaal ( die op hetzelfde kanaal of er naast zitten ) niet storen waardoor je een slechte verbinding hebt.

Succes er mee.
Tiger
 
I R Baboon
Een Macbook van twee jaar is oud? Dat lijkt me nogal ver gezocht

Hoe snel is je internet over een bekabelde verbinding?
Als dat wel snel is, dan ligt de oorzaak in het WLAN gedeelte van het netwerk.
En dan is het advies van Tiger (bovenstaand) inzake inSSIDer raadzaam.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat heb ik een spijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van kpn naar online maar krijg wel een beetje spijt. Snelheid : 13 06 apr 2010
Sinds vandaag bij Online: spijt!! Snelheid : 23 27 jan 2010
Advertentie