obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Connectie met AppleT v en luidspreker B&W A5 Airplay
eam
Wie kan mij helpen met een goede connectie met de AppleTV en de Airplay?
Heb al van alles geprobeerd, met iedereen gebeld voor hulp.
Beiden werkt wel bij andere huishoudens, lees modems/routers.
Als ik connectie heb dan duurt dit niet lang, bijv 's avonds connectie en s morgens niet meer.
De instellingen zijn dus voor goed maar werkt tijdelijk.
Bedankt voor de reacties.

Overzicht
Hulp vanonline, verschillende settings in modem aangepast
Hulp via B&W, tips voor router instellingen, kennen router niet
Hulp van audio: dhcp en UpnP uitgeschakeld
 
Lutz
Sorry, ik heb geen Apple producten. Maar je probleem hangt samen met het Bonjour protocol, waarover op dit forum veel is gediscuteerd. Op dit moment lijkt de enige werkende oplossing een ander router te zijn, die je achter het Huawei mdoem hangt. Indien je geen telefonie van Online afneemt, dan kan je zelf het Huawei modem vervangen door een zelf aan te schaffen modem/router. Over nieuwe firmware voor het Huawei modem wordt al vaker geroepen, maar ik zag een officiele versie nog niet langskomen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Connectie met AppleT v en luidspreker B&W A5 Airplay', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG665D connectie valt steeds uit Algemeen : 19 04 jun 2014
Apple TV en Airplay problemen met Huawei HG655d verzameltopic Huawei configuratie en problemen : 57 24 dec 2012
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
ST706 laat connectie toe en dan weer niet... Speedtouch 706 configuratie en problemen : 4 11 okt 2011
geen connectie met modem Thomson configuratie en problemen : 9 25 sep 2010
Advertentie