obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Slechte verbinden en mechanische problemen
Lutz
Menige internetter heeft last van een hapernde verbinding. En helaas vaak voorkomend probleem zijn mechanische problemen met contacten. Terwijl de echte ptt telefoondoos met de hondenkopstekker decenna's meegaat, wordt soms bij contactdozen en kabels bezinigt. Zo had ik zelf last van een slechte doos van een vorige provider. Het modulaire stekker kon een paar milimeter op en neer worden gestoken, en als gevolg van de slechte contact kreeg in sychronisatie problemen.

Anderen hebben bericht dat het kabel tussen doos en modem de boosdiener was.

Dus mocht je problemen met je verbinding hebben: koppel het kabel tussen modem en ISRA punt of telefoon doos los, en stek het weer bewust in. Controleer, dat de stekker echt vast zitten.

Ik deed er bijna een maand over totdat ik het door had...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte verbinden en mechanische problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Advertentie