Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Slechte verbinden en mechanische problemen
|
|
Lutz |
Geplaatst op 31 January 2013, 18:30
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Menige internetter heeft last van een hapernde verbinding. En helaas vaak voorkomend probleem zijn mechanische problemen met contacten. Terwijl de echte ptt telefoondoos met de hondenkopstekker decenna's meegaat, wordt soms bij contactdozen en kabels bezinigt. Zo had ik zelf last van een slechte doos van een vorige provider. Het modulaire stekker kon een paar milimeter op en neer worden gestoken, en als gevolg van de slechte contact kreeg in sychronisatie problemen. Anderen hebben bericht dat het kabel tussen doos en modem de boosdiener was. Dus mocht je problemen met je verbinding hebben: koppel het kabel tussen modem en ISRA punt of telefoon doos los, en stek het weer bewust in. Controleer, dat de stekker echt vast zitten. Ik deed er bijna een maand over totdat ik het door had... "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte verbinden en mechanische problemen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. | Klacht over Online | : 8 | 16 May 2018 |
Problemen na Upgrade | Algemeen | : 19 | 11 Dec 2017 |
problemen met Zyxel VMG8924 b10 | Algemeen | : 5 | 12 Jun 2017 |
Advertentie