obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas.
erics2
Na jaren na volle tevredenheid ADSL-internet van Online gehad te hebben, heb ik dit in april opgezegd,
omdat de prijsverhogingen wel heel erg groot zijn en elkaar snel opvolgen.
Ik kreeg dus keurig een bevestiging dat 20 mei de dienst stopte en dat deed het ook. Echter de automatische afschrijvingen gingen door,
in juni werd dus zelfs het verhoogde abonnement betaald terwijl ik al helemaal weg was bij Online!
Na meermaals bellen kreeg ik te horen 8 weken op restitutie te moeten wachten (waarom???),
en uiteindelijk werd de restitutie op 18 augustus op mijn rekening gestort door Online.
Vervolgens meerdere aanmaningen van Online ontvangen en nu wordt zelfs Lindorff op mij afgestuurd, omdat ik mijn bankrekening heel verstandig geblokkeerd heb voor ooit nog afschrijvingen door Online.
De (standaard) brief van Lindorff lijkt er van uit te gaan dat ik nog abonnee ben ofzo, ze hebben het ook over afsluitkosten en wat nog allemaal meer.
Conclusie: M7/Online , een club om ver van weg te blijven, je komt er nooit meer van af.
 
Tiger
Je had niet op restitutie hoeven te wachten maar gewoon storneren dus terugboeken dan had je wel een mail gekregen van Online en daar op kunnen reageren had je die rompslomp niet gehad.
Online heeft inderdaad de prijsverhogingen snel achter elkaar doorgevoerd daarom ben ik er ook weg gegaan en diverse afdelingen werken langs elkaar door zodat ze dus zelf niet weten waar ze mee bezig zijn.
Het belangrijkste is dat je een bevestigingsmail van ze hebt gekregen en zo niet dan er om vragen dan kan komen wie wil als je dat bewijs hebt.
 
erics2
Dus het is mijn eigen schuld dat ik "rompslomp" heb in plaats van de schuld van Online?
Storneren is maar beperkte tijd mogelijk, de oorzaak van het probleem is dat Online onterecht heeft afgeschreven,
trouwens op storneren zouden ze hetzelfde hebben gereageerd als ze nu doen op een voor automatisch afschrijven geblokkeerde rekening:
dan schakelen ze een incassobureau in ...

De bevestigingsmail vanuit Online is er zeker , en daar ben ik zuinig op.
 
Lutz
Laat het incasso bureau maar komen. Geen brief sturen, maar ze vriendelijk uitleggen per telefoon dat je ze van harte in de rechtbank welkom wil heten.
Zodra ze door hebben dat je misschien gelijk hebt hoor je niets meer van ze.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
erics2
Wederom (na pauze van drie maanden!) een brief van Lindorff ontvangen, met een nieuwe "uitleg" hoe mijn vermeende betalingsachterstand ontstaan zou zijn.

Jammer dat het een warrig gekunsteld onjuist verhaal is , waarin ze zichzelf zelfs tegenspreken. Ik ga niet opnieuw meer reageren,
laat het maar voor de rechter komen.
 
leosch
Dit soort problemen ken ik maar al te goed. Telfort kan er ook wat van, maanden problemen mee gehad totdat ik een vervelend incassobureau duidelijk kon maken dat ik bij Telfort helemaal niets besteld had. Ondanks aangetekende brief en tientallen telefoontjes en toezeggingen dat het nu echt in orde ging komen werd er blijkbaar helemaal niets doorgegeven en opgelost. Blijkbaar hebben ze bij die providers maanden nodig om hun fouten te herstellen en tot tevredenheid van de klant op te lossen.
 
mRcan
Ik ga uiteindelijk na jaren ook weg van Online.nl vanaf vandaag mijn producten bij hun opgezegd. En ga overstappen naar KPN. Ben blij als ik weg ben hier.
IT-Person
 
mRcan
Vanaf vandaag definitief is mijn 0nline.nl afgesloten. Na jaren ben ik weg bij hun. Vanwege ze kwamen de belofte snelheid na upgrade afgelopen 2jaar niet na. Zit al vanaf 3 mei 2018 bij KPN. Die komt mijn belofte snelheid wel na met mijn vaste telefonie zonder enige probleem met zonder ruis dergelijkheid.
IT-Person
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie