obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 04:50
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. « Ga naar bericht

Vanaf vandaag definitief is mijn 0nline.nl afgesloten. Na jaren ben ik weg bij hun. Vanwege ze kwamen de belofte snelheid na upgrade afgelopen 2jaar niet na. Zit al vanaf 3 mei 2018 bij KPN. Die ko...

erics2 818 7 16 mei 2018
door mRcan
Geen nieuwe berichten

Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk « Ga naar bericht

Dit forum is niet verbonden met Online. Ik herken jouw probleem, dat doet niet alleen online zo. Hetzelfde speelt intussen ook bij een telefoon abonnement voor je mobieltje. Ik zou het online klach...

pascal 204 1 06 aug 2017
door Lutz
Geen nieuwe berichten

Maffiaprraktijken, onverwachte bizarre verhoging abonnementskosten « Ga naar bericht

Als er een prijsverhoging is hoef je daar niet akkoord mee te gaan en kan je als je dat wilt kosteloos je contract opzeggen. Dit is toch ideaal als je verbinding niet voldoet en je alleen maar met ...

betwixt 496 5 07 jun 2017
door Tiger
Geen nieuwe berichten

Nog altijd de abonnementskosten niet volgens afspraak « Ga naar bericht

Lutz schreef: Heel simpel: je wordt afgesloten! Je kon kiezen om overgezet te worden of op te zeggen. Je wordt vermoedelijk door Online aan het lijntje gehouden totdat je niet meer kan opzeggen ...

Tiger 966 2 15 dec 2016
door Tiger
Geen nieuwe berichten

lijnhuur/opzegging domein « Ga naar bericht

Jun schreef: @Tiger Over het algemeen ben ik een tevreden klant van Online, maar ik ken het gevoel dat je beschrijft ;-) --------------------- Ik ben inmiddels zeer netjes geholpen door...

Jun 2169 7 07 jun 2016
door Tiger
Geen nieuwe berichten

Klacht internetsnelheid (50 mb volgens isp wet netneutraliteit 13 geleverd) « Ga naar bericht

Je intrainwaardes zien op zich prima uit. Wel zie je aan het aantal CRC/FEC fouten, dat de lijn niet helemaal 'schoon' is. Dat komt vaker voor bij langere telefoonlijnen. In hoeverre dit een pro...

michel7564 2086 12 18 nov 2015
door I R Baboon
Geen nieuwe berichten

Zeer slechte oplossing klachten « Ga naar bericht

Heb hun ook in gebreken stelling gestuurd naar postadres en per mail naar klantenservice en techn. dienst. Dus ik wacht dat nog even af. Groetjes

Dafje 1311 4 14 okt 2015
door Dafje
Geen nieuwe berichten

geld om te betalen, en geen internet « Ga naar bericht

Mooi! Bedankt voor de feedback.

imirkin 4559 19 16 aug 2015
door I R Baboon
Geen nieuwe berichten

Overstapservice « Ga naar bericht

Als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt dan moet je de kosten op Online verhalen die je extra hebt gemaakt en ik twijfel of die storing bij Online er echt wel geweest is. Levert Online...

albert1962 711 1 24 jul 2015
door Tiger
Gesloten onderwerp

Asociaal! « Ga naar bericht

Hier gaat een slotje op in verbinding met dubbele plaatsing.

AlidavanA 734 1 22 jul 2015
door Lutz
Geen nieuwe berichten

geen respons service desk « Ga naar bericht

Wat Online zich permitteert t.o.v. de klanten die eigenlijk Koning zou moeten zijn omdat die het geld binnen brengen is ver onder de maat. Als medewerkers dit in een willekeurig bedrijf zouden doe...

bulldogsrotterdam 1620 5 09 jul 2015
door Tiger
Geen nieuwe berichten

Nummerovername niet uitgevoerd « Ga naar bericht

Wij zijn hier een vrijwilligers forum. Probeer eens aan de linker kant het online klachten formulier.

MiriamIJ 794 1 06 jul 2015
door Lutz
Geen nieuwe berichten

opnames en audio niet synchroon « Ga naar bericht

I R Baboon schreef: Hoe gek het misschien klinkt, het probleem kan ook bij de TV liggen. Veel TV's hebben een input lag op de HDMI poort. Dat kan nadelige gevolgen al hebben als je wilt gamen ...

RondeRijk 2893 10 28 jun 2015
door Tiger
Geen nieuwe berichten

3 weken zonder tv « Ga naar bericht

Een alles in 1 pakket is natuurlijk mooi als alles naar behoren functioneert. Maar je hebt al weken lang geen tv gehad en bent voor leugenaar uitgemaakt door de helpdesk van Online en zit continue...

mohannes 3983 14 09 jun 2015
door Tiger
Geen nieuwe berichten

waardeloze klantenservice « Ga naar bericht

Ben benieuwd dieuwke wanneer je probleem opgelost is en als je kosten heb gemaakt omdat ze in gebreke zijn gebleven door te bellen en het gemis van de tv moet je regelen dat jij hiervoor gecompense...

dieuwke 1651 3 28 apr 2015
door Tiger
Geen nieuwe berichten

uitgaand mailberichten worden geweigerd omdat Server relaying niet toestaan « Ga naar bericht

Beste kreliS1, Mischien heb jij hier iets aan maar in principe heeft IR Baboon jou hetzelfde aangegeven. Even gegoogeld en zie, voor de meeste mailaccount van providers die ook internet levere...

kreliS1 3180 6 27 apr 2015
door Tiger
Geen nieuwe berichten

Verhuizing « Ga naar bericht

Lutz schreef: Volgens mij belooft Online nooit dat ze een bepaalde snelheid leveren. Ze adverteren altijd met snelheid tot een bepaalde maximaal snelheid. Dat wordt vaak over het hoofd gezie...

berthina 1676 6 19 apr 2015
door Tiger
Geen nieuwe berichten

problemen online « Ga naar bericht

henriet schreef: klachtenkompas ingeschakeld maar bij wie zal ik online in gebreke moeten stellen! Gewoon Online want dat is de provider met wie je een abonnement afgesloten hebt wat niet naar ...

henriet 1290 3 19 mrt 2015
door Tiger
Geen nieuwe berichten

Geen TV geschikt voor CI+ module van Online.nl « Ga naar bericht

Hallo iedereen Deze hoeven geen keurmerk te hebben, nl dvb -t werkt eigenlijk in heel Europa, met of zonder module de rest gaat wel werken het is meer welke zenders je wil/kan kijken door midde...

renekort 3753 5 18 feb 2015
door nokowow
Geen nieuwe berichten

Geen ISRA aansluiten maar wel betalen « Ga naar bericht

Nu wordt het moeilijk. Vermoedelijk zal Online de contract ontbinden en dan kan je proberen om internet via kabel te krijgen.Je kan ook bij kpn informeren of ze een telefoon aansluiting willen legg...

Ihgeurten 2730 11 29 jan 2015
door Lutz
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo05:38:14
| Tiger15:58:43
| meer2407 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update