obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Verhuizing
berthina
We zijn klant bij online, contract van 2 jaar. Geven we een verhuizing door blijkt dat ze daar een super langzame internetverbinding hebben. Ik heb internet nodig om te kunnen werken! Maar online pakt je op je 2 jarige contract termijn, en pleeg je contract breuk. Maar ZIJ kunnen niet leveren, en ONLINE pleegt dus contractbreuk, of zie ik het verkeerd. Stelletje oplichters dus!! Dat is duidelijk. Kies NOOIT voor online!
Niet de klant is belangrijk voor online, maar geld is het belangrijkste.
 
Tiger
Online pleegt geen contractbreuk want je hebt een contract voor 2 jaar afgesloten ik weet niet hoelang je nog moet gaan voor die 2 jaar om zijn want ook al ga je verhuizen administratief loopt je contract gewoon door.
Dat je op het nieuwe adres een langzame verbinding hebt is natuurlijk een tegenvaller maar ik weet niet wat daar de reden van is.
Je geeft ook aan dat ZIJ niet kunnen leveren maar wat kunnen ze dan niet leveren !!! ik neem aan de snelheid.
Dan blijft er maar een mogelijkheid over als je internet nodig hebt om te werken via de kabel waar natuurlijk ook een ander prijskaartje aan hangt.
 
berthina
Je neemt het wel heel erg op voor online! Makkelijk praten als je zelf niet met het probleem zit. Ik kan straks niet werken omdat online maar de helft van de afgesproken snelheid levert. Het contract is afgesloten voor een bepaalde (voor hedendaagse begrippen enigszins normale) snelheid. Aan die snelheid, onze afspraak, kunnen ze zich niet meer houden.
Zal ik dan ook maar de helft per maand gaan betalen, omdat ik niet meer kan leveren/ betalen? Dit slaat toch nergens op!!

Mensen aan een onredelijke deal houden om toch nog maar geld te kunnen verdienen, DAT is online.

Ze kunnenn alles maken, maar als klant ben je de lul. Mijn boodschap blijft: kies NOOIT voor online!
Gewijzigd door berthina op 17 april 2015, 08:42
 
I R Baboon
De reactie van Tiger is wel te begrijpen.

Jij komt hier naar een ONAFHANKELIJK gebruikersforum (geen forum van Online zelf) en gaat dan alleen maar klagen en beschuldigen.
Of dat terecht is, kunnen wij vanaf hier niet zien.
En omdat je kennelijk geen hulp wil hebben om uit te vinden hoe het precies zit, kunnen wij daarmee niets aanvangen.

Als je deze toon ook aanslaat telkens als je contact hebt met Online, kan ik me prima voorstellen dat ze geen enkele poot naar je willen uitsteken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mcoenraa
Het ligt ook aan de afstand van je huis en centrale.
Hoe dichter bij de centrale hoe sneller je lijn. Als je verder van de centrale woont word je internet verbinding minder.

ADSL heeft zijn voordelen en nadelen.
 
Lutz
Volgens mij belooft Online nooit dat ze een bepaalde snelheid leveren. Ze adverteren altijd met snelheid tot een bepaalde maximaal snelheid.

Dat wordt vaak over het hoofd gezien.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger

Quote

Lutz schreef:

Volgens mij belooft Online nooit dat ze een bepaalde snelheid leveren. Ze adverteren altijd met snelheid tot een bepaalde maximaal snelheid.

Dat wordt vaak over het hoofd gezien.

Dat klopt maar de meeste mensen staren zich blind op de maximale snelheid en achteraf klagen ze omdat die snelheid niet gehaald wordt en dat betekent dat men niet goed gelezen heeft wat er in de omschrijving staat.
.
Vanaf je huis ben je via het geavanceerde DSL-netwerk (ADSL of VDSL) van Online.nl verbonden met de wijkcentrale. In deze wijkcentrale komen alle koperdraden van de huizen uit je wijk samen. De maximale internetsnelheid neemt af, naar mate je huis verder van deze centrale af staat. In de meeste huizen in Nederland is koperdraad aangelegd, wat je huis verbindt met internet. De kwaliteit van deze koperdraad kan variƫren en van invloed zijn op de internetsnelheid. Online.nl biedt snelheden tot 10, 30, 40 en 50Mb/s.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verhuizing buitenland Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 3 16 jan 2015
Vergoeding bij mislukte verhuizing Opleveringsproblemen : 2 08 apr 2013
Verhuizing niet verwerkt?! Opleveringsproblemen : 1 03 mrt 2011
Vragen over verhuizing... Algemeen : 2 16 jul 2010
Verhuizing verprutst... opnieuw. Opleveringsproblemen : 1 11 dec 2009
Advertentie