obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Verhuizing niet verwerkt?!
BeuQert
Goedemorgen mensen,

25-2, afgelopen vrijdag, zijn we verhuisd.
21-1 heb ik een bevestiging gehad van Online betreft mijn verhuizing.

Gister probeer ik internet aangesloten te krijgen, geen succes. Als ik inlog op mijn
Online: lever en huidig adres = oud adres??

Dus ik maar bellen: ja stekkertjes dit, en plugjes dat... "hoort u wel wat ik zeg" het adres
staat ingesteld op het oude, KLOPT DIT? "ow nee dat klopt niet, maak ik wel ff case aan, duurt
ongeveer 9 dagen, maarja, u had natuurlijk al eerder kunnen kijken of het werkte".

Dit slaat alles, je zit midden in een verhuizing, ik ga dan niet controleren (Wanneer ik een bevestiging heb gehad) of dat internet het wel doet zoals afgesproken!

Ik ben nu online via tethering met mijn gsm, maar dat lijkt me niet echt de bedoeling.

Online maakt zich echt belachelijk om wel een bevestiging te sturen maar deze niet door te voeren;
vind het echt K*T.

Zo, da's eruit Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing niet verwerkt?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie