obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Vragen over verhuizing...
kneusteun
Ik ga verhuizen deze maand.
Momenteel heb ik internet van online wat me absoluut niet bevalt! Heb een 5 aantal maanden met waardeloos internet (kapotte modem) gezeten wat ze maar niet geloofden en me steeds weer wegwuifde met het verhaal dat er geen probleem was.

Ik heb geïnformeerd over eventuele verhuizing van mijn internet naar mijn nieuwe adres en dat zou 50 euro kosten, en aangezien ik nog maar tot oktober een abonnement heb leek het me alles behalve handig aangezien het mee verhuizen van het internet ook een maand duurt.

Kortom ik besloot het gewoon op te zeggen zodat ik alleen de abonnement's kosten hoefde te betalen.

Maar nu krijg ik net een brief dat mijn internet wordt afgesloten omdat er een nieuw abonnement is aangevraagd op mijn oude adres, en dus vervalt al mijn internet.

Mijn vraag: Moet ik dan nog steeds gewoon abonnement kosten betalen over iets wat is afgesloten?
 
kneusteun
Het is een nieuwe aanvraag van de nieuwe bewoners, ook van online.
Maar volgens mij is het zo wel duidelijk.

Bedankt.
Gewijzigd door kneusteun op 16 juli 2010, 22:46
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vragen over verhuizing...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuw bij Online.nl - Een aantal vragen Algemeen : 24 06 okt 2015
Verhuizing Klacht over Online : 7 19 apr 2015
Verhuizing buitenland Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 3 16 jan 2015
Vergoeding bij mislukte verhuizing Opleveringsproblemen : 2 08 apr 2013
Vragen omtrent snelheid en abonnement. Snelheid : 2 31 jan 2013
Advertentie