obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Overstapservice
albert1962
Onlangs ben ik nieuwe klant geworden bij Online.
Dat had ik beter niet kunnen doen ! Het begon al met veel storingen, en 2 weken niet kunnen bellen.
Monteur geweest maar mocht niet baten.
Heb gebruik gemaakt van overstapservice, zodat zelf niets hoefde te doen. Volgens Site Online zou dit zonder problemen verlopen. Nou NIET dus pfffffffffffff
Vooraf had ik nog gebeld met Online, en aangegeven: Wat als ik toch rekening van oude Provider krijg ? Geen probleem meneer, dan lossen wij dit alsnog voor u op. Nou NIET dus.
Inmiddels door 3 medewerkers Zeer onbeschoft behandeld, en moet het nu maar zelf oplossen. Inmiddels een Extra rekening van Ziggo gehad omdat overstapservice wegens storingen bij Online niet zijn doorgekomen zijn bij Ziggo.
Onbeschofte bedoelingen daar bij Online.nl En raad iedereen aan hier geen Abbonement af te sluiten.
Ik zeg hem weer op en ga naar een Klantvriendelijker Provider.Shock
 
Tiger
Als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt dan moet je de kosten op Online verhalen die je extra hebt gemaakt en ik twijfel of die storing bij Online er echt wel geweest is.
Levert Online niet wat overeengekomen is stel je ze in gebreke en kom je niet overeen zet je klacht gewoon op www.klachtenkompas.nl.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstapservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen 'down time' met overstapservice en ontvangstbevestiging klacht Opleveringsproblemen : 5 01 apr 2015
Advertentie