obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
geen 'down time' met overstapservice en ontvangstbevestiging klacht
KennyStoppe
Heb 6 dagen zonder Internet gezeten door 2 domme fouten van online en natuurlijk daar een klacht over ingediend. Hoe kan je geen down time beloven aan klanten en dan vervolgens de ingangsdatum wijzigen, maar niet de opzegdatum en bij KPN de verkeerde lijn aanvragen? Hoe kan Ik een print screen hebben van een ontvangstbevestiging van mijn klacht en dat jullie tot een conclusie kunnen komen dat de hele klacht niet is geregistreerd?
 
Tiger
Beste KennyStoppe,
Dit forum is onafhankelijk en staat los van de provider Online dus als je een klacht hebt over Online ben je hier op de verkeerde plaats.
 
KennyStoppe
Alleen iemand die voor online werkt kan zo door verwijzen
 
Tiger
Ik heb geen enkele connectie met Online dus werk daar niet.
Zoals ik al aangaf dit is een onafhankelijk forum wat los staat van de provider.
 
Lutz
Hier gaat een slotje op. Forummer Tiger heeft goed antwoord gegeven, alleen wordt ze niet goed door TS ontvangen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen 'down time' met overstapservice en ontvangstbevestiging klacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen : 1 03 jul 2018