Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
waardeloze klantenservice
|
|
dieuwke |
Geplaatst op 24 April 2015, 08:48
|
Activiteit » Heemstede » 2101XJ » Internet Berichten: 2 Lid sinds: 24 Apr 2015 |
Per 8 april 2015 zou ik mijn nieuwe alles-i-1 pakket van Online krijgen, na jarenlang zeer tevreden internet van Online afgenomen te hebben. Modem en M7 kastje komen keurig op tijd. Modem sluit ik 8 april aan en werkt ook direct foutloos, prima internetverbinding Maar dan begint het gezeur: de tv doet helemaal niets. 8 april: 1e contact klantenservice: advies modem te resetten: geen resultaat 2e contact: het kan wel 6 uur duren voor de verbinding bruikbaar is, wacht u even tot morgenochtend: geen resultaat 9 april: 3e contact: wederom resetten (terwijl ik aan de lijn kon blijven, dus dat scheelde weer), helaas geen tv. Dan is uw M7 kastje stuk, wij gaan een nieuwe sturen, kan 1 tot 3 werkdagen duren 15 april (4e werkdag): 4e contact: goh, niets te vinden, wacht u even...... o ja, leveringsprobleem, nee hoor mevrouw, komt nu echt binnen 1 of 2 dagen 20 april: 5e contact: nee zeg, dat hebben de vorige medewerkers u helemaal fout verteld. Er komt geen nieuw M7 kastje, de technische dienst gaat u bellen, maar ze hadden uw telefoonnummer niet, dat ga ik direct doorgeven. Ze bellen u vandaag of morgen 21 april eind van de dag: 6e contact: nee mevrouw dat kan wel tot 28 april duren voordat ze bellen. Voor die tijd kan ik echt niets voor u doen. Supervisor was ook absoluut niet te bereiken Is dit herkenbaar op het forum en wat kan ik nog doen? Ik zit nu al 2 weken zonder tv! |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 26 April 2015, 10:36
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
In de eerste plaats Online in gebreke stellen dat ze iets geleverd hebben wat niet functioneerd. En het verhaal dat ze geen telelnr. hebben is een fabeltje want ze leveren internet op je telnr. |
|
|
dieuwke |
Geplaatst op 26 April 2015, 17:32
|
Activiteit » Heemstede » 2101XJ » Internet Berichten: 2 Lid sinds: 24 Apr 2015 |
Danlk je Tiger, voor je antwoord. Ik heb ze inderdaad in gebreke gesteld. Maar dat ze mijn telefoonnummer hebben, had ik even niet aan gedacht |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 28 April 2015, 16:21
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Ben benieuwd dieuwke wanneer je probleem opgelost is en als je kosten heb gemaakt omdat ze in gebreke zijn gebleven door te bellen en het gemis van de tv moet je regelen dat jij hiervoor gecompenseerd wordt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waardeloze klantenservice', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
klantenservice online | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 10 | 18 May 2015 |
Klantenservice | Klacht over Online | : 10 | 09 Jan 2015 |
Waardeloze levering tv ontvanger | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 25 | 01 Aug 2014 |
Opgelicht door online klantenservice | Helpdesk | : 9 | 15 Jan 2014 |
Waardeloze behandeling van klanten door Online | Klacht over Online | : 16 | 06 Nov 2013 |
Advertentie