obey-robots.txt
23 Juli 2018, 09:50
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk

pascal
Hallo,

Sinds een week klant geworden bij Online.
Mijn vrouw wilde familie bellen in Duitsland.
Ze kreeg een bandje te horen dat bellen naar het buitenland niet is toegestaan.
Ingelogd bij Mijn Online. Ik kan alle instellingen wijzigen voor telefonie (doorschakelen, nummerweergave, etc.)
Ik zie dat internationale nummers en betaalnummers zijn geblokkeerd. Even vinkje weghalen en......
Ik ben niet geautoriseerd om die aanpassing te doen.
Vanmorgen met de helpdesk gebeld.
Blijkt dat als je nieuwe klant bent bij Online, je de eerste maand 'om hoge kosten tegen te gaan' geblokkeerd wordt voor betaalnummers en internationaal bellen.
Na een maand zou ik de instelling wel mogen/kunnen aanpassen.
De helpdesk heeft ook niet de mogelijkheid om dit voor mij aan te passen.

Als je in Noord-Holland woont kan ik mij voorstellen dat je hier geen last van hebt.
Als je in een grensgemeente woont is dit onacceptabel.
Wij kunnen dus een hele maand niet bellen naar familie en vrienden die net over de grens (en dus een Belgisch/Duits telefoonnummer hebben) wonen.
Ik begrijp niet wie zoiets heeft bedacht.
Als ik internationaal wil bellen dan kies ik daar zelf voor, en wens niet door Online beperkt te worden in mijn doen en laten,
ook niet voor de eerste maand.
Ik ben hier behoorlijk boos over.
 
Lutz
Dit forum is niet verbonden met Online. Ik herken jouw probleem, dat doet niet alleen online zo. Hetzelfde speelt intussen ook bij een telefoon abonnement voor je mobieltje. Ik zou het online klachtenformulier invullen. Dat vindt je aan de linker kant op deze website.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gaat dit nu wel of niet ? Huawei configuratie en problemen 10 08 maart 2018, 21:04
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016 Helpdesk 3 18 april 2017, 15:59
Live e-mail adres niet herkend Email 5 15 februari 2017, 21:51
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 8 08 februari 2017, 12:29
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen 10 02 februari 2017, 22:02
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo00:36:59
| bloemink00:46:46
| jojo_asjemenou18:30:10
| morad18:57:27
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update