obey-robots.txt
23 Oktober 2017, 13:33
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk

pascal
Hallo,

Sinds een week klant geworden bij Online.
Mijn vrouw wilde familie bellen in Duitsland.
Ze kreeg een bandje te horen dat bellen naar het buitenland niet is toegestaan.
Ingelogd bij Mijn Online. Ik kan alle instellingen wijzigen voor telefonie (doorschakelen, nummerweergave, etc.)
Ik zie dat internationale nummers en betaalnummers zijn geblokkeerd. Even vinkje weghalen en......
Ik ben niet geautoriseerd om die aanpassing te doen.
Vanmorgen met de helpdesk gebeld.
Blijkt dat als je nieuwe klant bent bij Online, je de eerste maand 'om hoge kosten tegen te gaan' geblokkeerd wordt voor betaalnummers en internationaal bellen.
Na een maand zou ik de instelling wel mogen/kunnen aanpassen.
De helpdesk heeft ook niet de mogelijkheid om dit voor mij aan te passen.

Als je in Noord-Holland woont kan ik mij voorstellen dat je hier geen last van hebt.
Als je in een grensgemeente woont is dit onacceptabel.
Wij kunnen dus een hele maand niet bellen naar familie en vrienden die net over de grens (en dus een Belgisch/Duits telefoonnummer hebben) wonen.
Ik begrijp niet wie zoiets heeft bedacht.
Als ik internationaal wil bellen dan kies ik daar zelf voor, en wens niet door Online beperkt te worden in mijn doen en laten,
ook niet voor de eerste maand.
Ik ben hier behoorlijk boos over.

Lutz
Dit forum is niet verbonden met Online. Ik herken jouw probleem, dat doet niet alleen online zo. Hetzelfde speelt intussen ook bij een telefoon abonnement voor je mobieltje. Ik zou het online klachtenformulier invullen. Dat vindt je aan de linker kant op deze website.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016 Helpdesk 3 18 april 2017, 15:59
Live e-mail adres niet herkend Email 5 15 februari 2017, 21:51
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 8 08 februari 2017, 12:29
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen 10 02 februari 2017, 22:02
DNS pagina niet bereikbaar Zyxel configuratie en problemen 7 02 februari 2017, 20:00
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo04:01:06
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja