obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen na Upgrade
Kuifje09
Sinds een paar weken is het netwerk van online ge-upgrade, maar of dat nu zo'n verbetering is ?
Ik lees meer klachten hier in die richting, maar weet niet zeker of het allemaal hetzelfde probleem is.

Bij browsen, is er geregeld een probleem met het vinden van de pagina, nogmaals proberen, of 2 maal, en daar is hij....

Skype valt geregeld weg, langer dan 6 minuten aaneengesloten is een wonder.
Vaak al na 2 minuten wordt de verbinding verbreoken.

Als ik een mail via de webinterface verstuur, naar pak em beet 20 adressen, dan lijkt meer dan de helft niet aan te komen, met als gevolg vragende mensen.....
Nog erger, tijden intypen van de mail valt de verbinding met de server weg ! BhoeWaahaahaaa, hpe krijg je zoiets voor elkaar ...

Gaat lekker met online.

Ik heb al een klacht naar aanleiding van bellen met de PTT i.p.v.via de VOIP, Omdat het modem niet luisterd nar deinstelling, NIET UITBELLEN MET VASTE LIJN, aangemeld bij online, maar die wuiven het weg.
Toen naar Luxemburg , met de POST , maar die geven helemaal geen reaktie. Knap aso !

Tijd voor een andere provider dus.

Helaas kan ik nu net even niet overstappen door prive omstandigheden en heb het netwerk en de mail hard nodig.

Dus even nagels bijten...

Jamer dat ze bij online nu ineens zo gigantisch miskleunen! was voorheen redelijk tevreden. Nog het meest door de relatief lage telefoonkosten...

Een zeer ontevreden online klant.

Zelf tijden het corigeren net, van een typo, is de verbinding ineens weg ?

EDIT: ping naar de dns :
64 bytes from 194.134.5.5: icmp_req=26 ttl=251 time=23.6 ms
64 bytes from 194.134.5.5: icmp_req=27 ttl=251 time=24.1 ms
From 85.148.46.45 icmp_seq=28 Destination Host Unreachable
From 85.148.46.45 icmp_seq=30 Destination Host Unreachable
64 bytes from 194.134.5.5: icmp_req=31 ttl=251 time=23.6 ms
64 bytes from 194.134.5.5: icmp_req=32 ttl=251 time=23.9 ms

Gaaf toch.
zelfde issue met de andere dns.
64 bytes from 194.134.5.55: icmp_req=24 ttl=251 time=23.8 ms
64 bytes from 194.134.5.55: icmp_req=25 ttl=251 time=24.1 ms
From 85.148.46.45 icmp_seq=26 Destination Host Unreachable
64 bytes from 194.134.5.55: icmp_req=27 ttl=251 time=23.5 ms
64 bytes from 194.134.5.55: icmp_req=28 ttl=251 time=24.4 ms

Wat een verbetering al niet kapot kan maken....
En dan de argumentatie die hier aan vooraf ging... U krijgt hierdoor een sneller netwerk.
Wat is uw abbonnement, Oh, nee dan blijft het verder hetzelfde.... Wink

Naar google...
64 bytes from 172.217.17.46: icmp_req=6 ttl=56 time=23.7 ms
64 bytes from 172.217.17.46: icmp_req=7 ttl=56 time=37.7 ms
From 85.148.46.45 icmp_seq=9 Destination Host Unreachable
64 bytes from 172.217.17.46: icmp_req=10 ttl=56 time=23.0 ms
64 bytes from 172.217.17.46: icmp_req=11 ttl=56 time=24.4 ms

En online.nl zelf dan ? :
64 bytes from 84.39.120.72: icmp_req=13 ttl=58 time=25.2 ms
64 bytes from 84.39.120.72: icmp_req=14 ttl=58 time=24.5 ms
From 85.148.46.45 icmp_seq=16 Destination Host Unreachable
From 85.148.46.45 icmp_seq=17 Destination Host Unreachable
From 85.148.46.45 icmp_seq=18 Destination Host Unreachable
64 bytes from 84.39.120.72: icmp_req=19 ttl=58 time=24.9 ms
64 bytes from 84.39.120.72: icmp_req=20 ttl=58 time=25.5 ms
Gewijzigd door Kuifje09 op 06 november 2016, 22:03
 
Johnboy1970
Op ons adres werkt alles, maar is de download snelheid 17mb (vergelijkbaar met ADSL2) en dat terwijl ik 30 meter van de wijkkast af woon. Vooraf aan de overgang van ADSL naar VDSL twee weken helemaal geen internet gehad... KPN monteur was in de wijkkast vergeten een kabel te leggen van mijn aansluiting naar het nieuwe VDSL gedeelte van de wijkkast en dus hadden we helemaal geen verbinding!
Ja, en dan kan een monteur (waarschijnlijk door alle problemen?) pas na twee weken worden ingepland.
Nu heb ik (gelukkig t.o.v. andere klanten)een redelijk stabiele verbinding een super hoge upload snelheid, maar de download snelheid van 100mb is dus maar 17mb (en of ik nou 's morgens, midden in de nacht of overdag een bekabelde meting uit voer maakt niets uit).
Zal nog wel even duren voor ze alles onder controle hebben omdat ze samen moeten werken met de KPN en ze volgens mij elkaar het leven zuur maken als concurrenten. Online.nl heeft gewoon een deel van de capaciteit gehuurd van KPN, maar moeten zelf voor hun eigen monteurs zorgen.
 
mountainmaster
Johnboy1970, hier precies hetzelfde (Utrecht). Download rond de 18 Mbit terwijl dat 100 Mbit zou moeten zijn en een upload van 27 Mbit!
Klantenservice gesproken en die zagen dat ook bij een meting op afstand. Dat lag volgens die persoon niet aan mijn Huawei modem.

Ik zou worden teruggebeld door een monteur maar dat is nog steeds niet gebeurd... Sad En nu kreeg ik deze week bericht dat er opeens wel een nieuw Zyxel modem wordt opgestuurd.
Maar ik zie dat jij een Zyxel hebt dus dat gaat bij mij vast ook geen oplossing bieden.
 
mountainmaster
Het Zyxel modem werd vandaag al bezorgd, maar zoals verwacht geen verandering. Angry

5806639766
 
Johnboy1970
Ik had niets anders verwacht...
Inmiddels jaren bij Online. Tenminste; Eerst was het Orange, toen T-Mobile om vervolgens Online weer te worden en inmiddels over genomen door de M7 Group uit Luxemburg. Zij beheren ook Canal Digitaal.
Met 7 mijls laarzen vooruit willen gaan, maar de techniek in Nederland is er nog niet klaar voor. Hadden ze het maar eerst eens kleinschalig getest alvorens vanaf 2015 van de daken te schreeuwen dat we 100Mb gaan halen die in werkelijkheid ADSL2 qua download snelheid is.Clap
 
Johnboy1970
Vandaag moet ik mijn mening over de Online klantenservice bij stellen!
Net gebeld en een vriendelijke, behulpzame jongeman aan de telefoon gekregen die verstand van zaken had en oplossingsgericht te werk ging!
Wat blijkt? Er staat nog een oud profiel met ADSL tussen de 100Mb line profielen.
Dit kon op dit moment niet worden opgelost omdat de technische dienst gesloten is, maar maandag zou het opgelost worden (dus oud ADSL2 profiel verwijderen). Helaas kan de klantenservice dit zelf niet doen, maar de mail is al verstuurd naar de T.D.
Eindelijk eens niet iemand die over de aansluiting, kabel enz. begint zoals de andere en dat terwijl ze kunnen zien dat er onlangs een monteur bij ons adres is gekomen om de verbinding tot stand te brengen omdat er een kabel in de wijkcentrale niet was aangesloten.
Hierbij is ook een lijnmeting verricht.

Dus even afwachten en wordt vervolgd...

@Mountainmaster: Dus je weet nu waar het aan ligt dat de downloadsnelheid laag is en de upload hoog. Nu nog hopen dat je de juiste persoon treft bij de klantenservice!Thumbs Up
 
Tiger

Quote

Johnboy1970 schreef:

Vandaag moet ik mijn mening over de Online klantenservice bij stellen!
Net gebeld en een vriendelijke, behulpzame jongeman aan de telefoon gekregen die verstand van zaken had en oplossingsgericht te werk ging!
Wat blijkt? Er staat nog een oud profiel met ADSL tussen de 100Mb line profielen.
Dit kon op dit moment niet worden opgelost omdat de technische dienst gesloten is, maar maandag zou het opgelost worden (dus oud ADSL2 profiel verwijderen). Helaas kan de klantenservice dit zelf niet doen, maar de mail is al verstuurd naar de T.D.
Eindelijk eens niet iemand die over de aansluiting, kabel enz. begint zoals de andere en dat terwijl ze kunnen zien dat er onlangs een monteur bij ons adres is gekomen om de verbinding tot stand te brengen omdat er een kabel in de wijkcentrale niet was aangesloten.
Hierbij is ook een lijnmeting verricht.

Dus even afwachten en wordt vervolgd...

@Mountainmaster: Dus je weet nu waar het aan ligt dat de downloadsnelheid laag is en de upload hoog. Nu nog hopen dat je de juiste persoon treft bij de klantenservice!Thumbs Up

Laten we maar eerst eens afwachten of jou probleem inderdaad komende week opgelost wordt want ik heb heel andere ervaringen met Online.
Mijn snelheid was na het overzetten op het profiel van VDSL2 ook hoger maar zit op het moment weer op een laag pitje.
 
mountainmaster

Quote

Johnboy1970 schreef:
@Mountainmaster: Dus je weet nu waar het aan ligt dat de downloadsnelheid laag is en de upload hoog. Nu nog hopen dat je de juiste persoon treft bij de klantenservice!Thumbs Up

Mijn probleem is een week geleden al door de klantenservice aangemeld bij de technische dienst. En die hebben het nog steeds niet opgepakt! Vandaag dus maar weer eens gebeld. De klantenservice zag wel dat die melding er nog stond maar kon er verder niets over vertellen. Ik moest dus nog maar even geduld hebben...

Ik mag hopen dat het bij jou sneller gaat.
 
mountainmaster
Yessss! Opgelost. Duurt even maar dan heb je ook wat. Thumbs Up

5816360326

Via wifi uiteraard wat minder snel:
5816384653
Gewijzigd door mountainmaster op 21 november 2016, 19:25
 
Johnboy1970
Yesss! Bij mij nu ook een download snelheid van 104MB/s en upload van 31,89Mb/s!
Deze snelheid is nog hoger dan mijn abo (100Mb/30Mb).
Ze hebben nu door bij de klantenservice waar het probleem zit!

Nu moet de rest zich ook maar melden om het profiel te laten aanpassen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen na Upgrade', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 nov 2016
Advertentie