obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
problemen met Zyxel VMG8924 b10
Computie
Beste Forum,

Ik heb de beruchte modem ZyXEL VMG8924 B10 en heb een probleem met het openen van poorten naar buiten sinds Online mijn snelheid heeft verhoogd. Ik had eerst 14 mb nu 50 mb, na veel gedoe gaat dat nu goed sinds eind mei, maar op dat moment doen mijn aangesloten apparaten, zoals een ipcam en een switchbox (om van buitenaf apparaten te schakelen) niet meer. Ik krijg geen poort meer geopend. Gebruik o.a. de standaard poorten 80, 88. Voor het upgraden naar hogere snelheid werkte alles perfect. Online gebeld, heeft een nieuwe modem gestuurd (precies hetzelfde probleem!), meer kunnen ze niet voor mij doen, want volgens hun zijn de standaard instellingen niet gewijzigd. Hoe heb ik het ingesteld?: naar NAT gegaan en elk apparaat toegevoegd(zie foto) en opgeslagen. Heb zelfs daarna een backupconfiguratie gemaakt. Wie kan mij alsjeblieft helpen, Online kan dit zogenaamd niet! En werkt niets meer!
 
Lutz
Zelf ken ik het modem niet, maar het heeft een faam. Ik denk dat Online gewoon alles dicht timmert. Op youtube is te zien hoe iemand verborgen instellingen weer boven water haalt. Of dat nog werkt? Ik weet het niet.

Succes!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Computie
heb echt alles al geprobeerd, het probleem is dat er niemand bij online mij kan helpen en dan verteld, meer kunnen we niet doen dan een nieuwe modem sturen.
 
Lutz
Dan heeft Online success gehad met het dicht timmeren. Afhankelijk van welke diensten je afneemt van Online kan je soms een eigen modem kopen..
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Techguy
Mogelijk heb je ook een firmware upgrade gehad, je kan eventueel misschien in samenspraak met de klantenservice wel weer downgraden. (tenminste dat lijkt me mogelijk, pin me er niet op vast)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met Zyxel VMG8924 b10', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie