obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
vaste lijn doorschakeling en de livebox
rrozema
Ik had op mijn vaste lijn een doorschakeling actief; als er binnen 5 keer overgaan niet werd opgenomen werd je automatisch doorverbonden naar mijn mobiel en ook als ik in gesprek was werd je doorgeschakeld. Omdat ik ondertussen overgegaan ben naar Wanadoo telefonie en mijn kpn abo heb veranderd naar belbudget, wilde ik van die doorschakeling af; deze wordt nu immers door kpn in rekening gebracht tegen het duurdere belbudget tarief.

Om de doorschakelingen op te heffen moet je op je kpn lijn #21#, #61#, of #67# kiezen. Vanachter de livebox zou dit dus *33*#21# etc moeten zijn. maar dat werkt dus niet! Kpn kon mij er niet mee helpen (ik had verwacht dat zij het zo uit konden zetten, maar dat bleek niet het geval).

Uiteindelijk blijkt de livebox het probleem te zijn: ook na *33* reageert die blijkbaar nog op de #-jes codes. De enige oplossing was om mijn telefoon tijdelijk terug te steken in de hoofdaansluiting en dan zo de codes in te voeren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste lijn doorschakeling en de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Mijn vaste telefoonnumer niet bereikbaar! Algemeen : 3 09 sep 2015
VDSL-lijn op ASUS RT-AC87U? Algemeen : 8 17 mei 2015
trage lijn met internet Snelheid : 2 23 feb 2015
Advertentie