obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Lagg met het gamen. -,-
ImNock
Sinds kort hebben wij een nieuwe abonnement van online. De snelheid is top nergens mee problemen mee gehad tot dat ik gamede op me xbox en begon opeens keihard te laggen en ik keek of dat aan mij lagde (Bij Call of Duty heb je een connection bar) En iedereen in de lobby had volle groene streepjes ik was de enige met 1 streep. ;/ Ik speelde de zelfde cod ook op de pc ook lagg. Het wordt maar steeds erger Ik begin me er nu echt aan te irriteren. Met ons vorige abonnement van Tele2 was dit niet het zaak. Ik heb alle ports geopend UpnP is ook ingeschakeld ik heb echt geen idee waar het aan ligt ik gebruik Wi-Fi.


Verbindingsstatus
Help
DSL synchronisatiestatus Verbonden
Verbonden gedurende 1 Dagen 06:13:02

Lijnstatus
Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 1016
Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 13527
Verbindingstype ADSL2+
Kanaaltype
Interleaved
Upstream SNR (dCool 8.8
Downstream SNR (dCool 8
Upstream uitgangsvermogen (dBmV) 11.8
Downstream uitgangsvermogen (dBmV) 19.5
Upstream CRC fouten 1445
Downstream CRC fouten 37463
Upstream FEC errors 485546
Downstream FEC errors 6722075

Lijn Demping Status
Upstream demping (dCool 15.7
Downstream demping (dCool 28.5

Bedankt

Gr. Halil
 
tr1p
Ga eens op je pc in cod gamen, kijk op welke server je deze lagg ondervindt. Voer daarna een lange pingtest uit en een traceroute naar het ip adres van de cod server. Post de resultaten maar hier!
 
ImNock
Gaat lastig want call of duty heeft automatische matchmaking systeem waardoor mensen in een match gewoon door de game zelf als host worden gekozen ;/
 
Donjes
Sinds maandag/dinsdag is er blijkbaar een probleem bij Online ofzo.
 
tr1p

Quote

ImNock schreef:

Gaat lastig want call of duty heeft automatische matchmaking systeem waardoor mensen in een match gewoon door de game zelf als host worden gekozen ;/


Dat is ook zo Pfft ik ben gestopt bij cod4 toen je dat allemaal nog zelf kon hosten Grin
 
ImNock
Komop online fix je shit ik heb nog steeds lagg gvd
Gewijzigd door ImNock op 02 maart 2014, 13:45
 
Lutz
Wij zijn hier een vrijwilligers forum zonder enig verbintenis met online (behalve dat ik internet van hun afneem) en wij houden veel van beschaafd taalgebruik.

Voor klachten is er de helpdesk van Online, die mag ook nog wat werk verrichten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lagg met het gamen. -,-', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdens gamen zeer hoge ping + lagg Huawei configuratie en problemen : 2 06 aug 2013
nieuw modem Huawei kan niet online gamen Helpdesk : 15 26 sep 2011
Online gamen (PS3) met mijn modem? Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 15 okt 2010
Lag spikes tijdens gamen Storing : 19 02 apr 2009
Advertentie