obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Modemsnelheid trager.
DragonHunterz
Hallo,

Ik heb de huawei HG655D, maar er is iets mis mee.

Mijn laptop was gecrashed, heb m weer gemaakt, maar de modemsnelheid met mijn laptop is nu 54Mbps.
Het hoort 130Mbps te zijn. Het ligt niet aan mijn netwerkkaart (Qualcom ar5b93).

Ik heb in de instellingen van de modem gekeken, en daar staat bij snelheid iets anders.
Eerst stond er:
Auto, MCS1, MCS2, MCS3, MCS4, MCS5, MCS6, MCS7, MCS8, MCS9, MCS10, MCS11, MCS12, MCS13, MCS14 en MCS15

En nu staat er:
Auto, 1Mbps, 2Mbps, 5.5Mbps, 6Mbps, 9Mbps, 11Mbps, 12Mbps, 18Mbps, 24Mbps, 36Mbps, 48Mbps en 54Mbps

MCS15 is 130Mbps, en die kan ik niet kiezen.

Modem: Huawei HG655D VER.A
Software: V100R001C02B050 (was nooit veranderd, dit was de geleverde versie, en de nieuwste)

Hoe krijg ik het weer terug op MCS15?
DragonHunterz voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Dan moet je de modus veranderen naar 802.11N. Staat helemaal bovenaan de WIFI instellingen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DragonHunterz
Bedankt.

Probleem opgelost, dit onderwerp kan gesloten worden Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modemsnelheid trager.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Plotseling trager internet Snelheid : 18 08 jul 2014
Omzetting Orange Extra (8Mbit/s) trager dan Lite (3Mbit/s)!!!!! HELP !!!! Snelheid : 23 21 apr 2008
Orange Trager Snelheid : 1 24 nov 2007
Advertentie