obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei van lan naar internet naar lan
Weststelling
Hallo,
Ik hoop mijn vraag goed te formuleren.
Ik heb sinds kort een nieuw modem de huawei HG666d; voorheen had ik de thomson ST706 met TP-Link WR1043ND Router en een NAS en dat werkte zonder problemen.
Nadat Online iets heeft veranderd werkte mijn telefoon niet meer en na veel gezeur kreeg ik een nieuw modem toegestuurd. Hier bleek het wachtwoord fout te staan en de forwarding van port 80 stond verkeerd. Nu werkt alles weer met het nieuwe modem. Ik heb vervolgens in mijn netwerk mijn Nas geinstalleerd "de synology 213+". Omdat ik mijn fotoclub toegang geef tot mijn Nas moet ik accounts aanmaken en die wil ik graag eerst testen. Hiervoor gebruik ik de ddns die ik via synology heb gekregen. Om in te loggen moet hij of zij naam.synology.me/photo op de browser intikken om op de fotosite van de nas te komen en dat werkt. Alleen als ik dat via mijn browser intoets gaat het mis. Via mijn Lan kom ik wel op de Nas maar via mijn ddns niet. Ik moet dus eerst naar buiten om daarna weer op mijn systeem te komen en dat weigert het modem. Met mijn vorige configuratie werkte het wel goed. Moet ik een setting van het modem veranderen of iets anders doen? Mijn modem alleen als modem gebruiken en mijn tp-link er aan koppelen?
Alvast bedankt voor uw reactie.

Ruud
 
I R Baboon
Je NAS is bereikbaar vanaf het internet en de DDNS adres zal vast ook wel werken.
Het probleem is dat je een nieuw modem hebt dat geen NAT loopback ondersteunt. In tegenstelling tot de Thomson.
Dus je kan geen gebruik maken van je WAN of internet ip adres.
En aangezien je DDNS adres naar hetzelfde WAN ip adres wijst, zal dat exact hetzelfde probleem hebben.

Dus test via een proxy of via een andere internet verbinding.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei van lan naar internet naar lan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie