obey-robots.txt
08 December 2016, 06:54
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk

Entity
Sinds Online hun netwerk overgezet hebben naar KPN, reset mijn verbinding elke nacht om ongeveer kwart voor 3 (heb dit een aantal dagen bijgehouden)

Is iemand anders dit probleem ook opgevallen?

Ik vind dit zéér irritant en een grote stap achteruit.
 
Bastiaan72
Dit vond ik de log van mijn modem:

2016-10-05 03:10:26 Deamon Notice cwmp 1 User connect to ACS successfully 1 BOOT informed.
2016-10-05 03:10:23 Deamon Notice cms 1 WAN connection[IP:xx.xx.xx.xx,DNS server:194.134.216.6,194.134.216.70] WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 connected.
2016-10-05 03:10:23 Deamon Notice cms 1 WAN connection WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 connected.
2016-10-05 03:10:19 User Informational cms 1 DSL activate succeedLine standard:ADSL2+, Channel type:Interleaved,Upstream rate:903,Downstream rate:11006,Upstream MaxRate:0,Downstream MaxRate:18772,Upstream SNR :60,Downstream SNR :96,UpstreamAttenuation:72,DownstreamAttenuation:205,UpstreamPower:126,DownstreamPower:206
2016-10-05 03:08:43 Deamon Notice cms 1 WAN connection WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 disconnected.\x28ERROR_ISP_DISCONNECT\x29
2016-10-05 03:08:43 User Informational cms 1 DSL deactivate
 
Entity
En ja hoor, Nu net weer. je kan er zowat de klok er op gelijk zetten.

hImXbr3


Denk dat het hoog tijd is om over te stappen :-/
Gewijzigd door Entity op 06 oktober 2016, 03:17
 
Bastiaan72
2016-10-06 03:04:23 User Informational cms 1 DSL activate succeedLine standard:ADSL2+, Channel type:Interleaved,Upstream rate:776,Downstream rate:10525,Upstream MaxRate:0,Downstream MaxRate:18784,Upstream SNR :120,Downstream SNR :103,UpstreamAttenuation:72,DownstreamAttenuation:205,UpstreamPower:125,DownstreamPower:211

En daarbij krijg ik maar Downstream rate:10525 terwijl Downstream MaxRate:18784 is en ik een tot 30Mbs abbonnemt heb. Frown
 
I R Baboon
Ik had dat ook een tijdje geleden met mijn Fritz. Random sync loss zonder aanwijsbare oorzaak.
Met het modem van de provider was er geen probleem, alleen met de Fritz.

Oplossing lag in het terugzetten van de vorige DSL software in de Fritz.
In Internet -> DSL information, tabje Line Settings kan je 'Use previous DSL version' aanvinken.
Dat werkt nu prima.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Entity
Update: Ik weet niet of het komt door de klacht die ik Online gestuurd heb, aangezien ik er geen antwoord op heb gehad, maar in ieder geval:

- Vooralsnog geen dagelijkse resets meer!
- Download snelheid is weer wat het was voor de overstap (~14 Mbit)

Ook grappig overigens, een paar dagen nadat ik die klacht verzonden had, kreeg ik een meneer van de post aan de deur met een pakje voor me van Online: een Zyxel modem (waar ik dus niks mee doe want mijn Fritzbox is prima)
 
Lutz
Sluit het ander modem eens een nachtje aan. Misschien krijg je nog een verbetering?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Entity
en nu weer sinds gisteren elke dag om 2:42 verbinding weer weg.


Ik heb het helemaal gehad met deze provider.

Jarenlang prima, en nu ineens al deze problemen.. pfff..
 
Lutz
Online vernieuwd 1 keer per dag het IP adres? Bedoel je dat? Post eens de regels uit de logs
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
Entity schreef:

en nu weer sinds gisteren elke dag om 2:42 verbinding weer weg.


Ik heb het helemaal gehad met deze provider.

Jarenlang prima, en nu ineens al deze problemen.. pfff..

Om 2.42 geniet ik van mijn nachtrust dus dat probleem heb ik niet het zou wel vervelend zijn als dit in de morgen middag of avond zou gebeuren.
Misschien moet je eens checken of permanent lease niet aangevinkt is als het steeds om dezelfde tijd gebeurd.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing 22 05 december 2016, 11:19
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Verbinding timed out Storing 23 11 november 2016, 18:21
Wegvallende verbinding Storing 2 24 oktober 2016, 14:58
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:18:25
| Ronsworld07:48:36
| earlgrey7209:12:03
| Hans09:57:28
| Wanabo10:13:00
| Ano10:27:35
| dutch113:09:55
| RichieB13:56:12
| Memooh18:43:09
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.