obey-robots.txt
20 September 2018, 05:51
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk

Entity
Sinds Online hun netwerk overgezet hebben naar KPN, reset mijn verbinding elke nacht om ongeveer kwart voor 3 (heb dit een aantal dagen bijgehouden)

Is iemand anders dit probleem ook opgevallen?

Ik vind dit zéér irritant en een grote stap achteruit.
 
data-full-width-responsive="true">
Bastiaan72
Dit vond ik de log van mijn modem:

2016-10-05 03:10:26 Deamon Notice cwmp 1 User connect to ACS successfully 1 BOOT informed.
2016-10-05 03:10:23 Deamon Notice cms 1 WAN connection[IP:xx.xx.xx.xx,DNS server:194.134.216.6,194.134.216.70] WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 connected.
2016-10-05 03:10:23 Deamon Notice cms 1 WAN connection WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 connected.
2016-10-05 03:10:19 User Informational cms 1 DSL activate succeedLine standard:ADSL2+, Channel type:Interleaved,Upstream rate:903,Downstream rate:11006,Upstream MaxRate:0,Downstream MaxRate:18772,Upstream SNR :60,Downstream SNR :96,UpstreamAttenuation:72,DownstreamAttenuation:205,UpstreamPower:126,DownstreamPower:206
2016-10-05 03:08:43 Deamon Notice cms 1 WAN connection WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 disconnected.\x28ERROR_ISP_DISCONNECT\x29
2016-10-05 03:08:43 User Informational cms 1 DSL deactivate
 
Entity
En ja hoor, Nu net weer. je kan er zowat de klok er op gelijk zetten.

hImXbr3


Denk dat het hoog tijd is om over te stappen :-/
Gewijzigd door Entity op 06 oktober 2016, 03:17
 
Bastiaan72
2016-10-06 03:04:23 User Informational cms 1 DSL activate succeedLine standard:ADSL2+, Channel type:Interleaved,Upstream rate:776,Downstream rate:10525,Upstream MaxRate:0,Downstream MaxRate:18784,Upstream SNR :120,Downstream SNR :103,UpstreamAttenuation:72,DownstreamAttenuation:205,UpstreamPower:125,DownstreamPower:211

En daarbij krijg ik maar Downstream rate:10525 terwijl Downstream MaxRate:18784 is en ik een tot 30Mbs abbonnemt heb. Frown
 
I R Baboon
Ik had dat ook een tijdje geleden met mijn Fritz. Random sync loss zonder aanwijsbare oorzaak.
Met het modem van de provider was er geen probleem, alleen met de Fritz.

Oplossing lag in het terugzetten van de vorige DSL software in de Fritz.
In Internet -> DSL information, tabje Line Settings kan je 'Use previous DSL version' aanvinken.
Dat werkt nu prima.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Entity
Update: Ik weet niet of het komt door de klacht die ik Online gestuurd heb, aangezien ik er geen antwoord op heb gehad, maar in ieder geval:

- Vooralsnog geen dagelijkse resets meer!
- Download snelheid is weer wat het was voor de overstap (~14 Mbit)

Ook grappig overigens, een paar dagen nadat ik die klacht verzonden had, kreeg ik een meneer van de post aan de deur met een pakje voor me van Online: een Zyxel modem (waar ik dus niks mee doe want mijn Fritzbox is prima)
 
Lutz
Sluit het ander modem eens een nachtje aan. Misschien krijg je nog een verbetering?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Entity
en nu weer sinds gisteren elke dag om 2:42 verbinding weer weg.


Ik heb het helemaal gehad met deze provider.

Jarenlang prima, en nu ineens al deze problemen.. pfff..
 
Lutz
Online vernieuwd 1 keer per dag het IP adres? Bedoel je dat? Post eens de regels uit de logs
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
Entity schreef:

en nu weer sinds gisteren elke dag om 2:42 verbinding weer weg.


Ik heb het helemaal gehad met deze provider.

Jarenlang prima, en nu ineens al deze problemen.. pfff..

Om 2.42 geniet ik van mijn nachtrust dus dat probleem heb ik niet het zou wel vervelend zijn als dit in de morgen middag of avond zou gebeuren.
Misschien moet je eens checken of permanent lease niet aangevinkt is als het steeds om dezelfde tijd gebeurd.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen 5 28 juni 2018, 22:55
Wifi verbinding Algemeen 2 25 februari 2018, 17:04
Wifi verbinding valt weg Algemeen 1 12 januari 2018, 21:23
Wegvallen verbinding en knipperen modem Zyxel configuratie en problemen 4 22 januari 2017, 18:25
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing 16 05 december 2016, 11:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| visitor10:10:01
| Huaawei12:31:50
| Wanabo13:00:53
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update