obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Levertijd Wanadoo
henkieboy
Hallo allemaal, ik ben van plan binnenkort over te stappen naar wanadoo, lijkt me wel wat , ik zit nu bij tiscali , tot begin augustus nog ,, wanneer moet ik wanadoo bestellen , denken jullie,, want zonder internet is maar niks:p:p
wanadoo is hier zonder meer beschikbaar , ter info

dank jullie voor eventuele reactie
 
Wanabo
Je kunt de website in de gaten houden en wachten op een leuke aanbieding. Ook is ergens in een post verteld hoe je het handigst zonder al te veel wachttijd je adsl verbinding om kunt zetten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
na 15 dagen was ik online met Wanadoo.

kaal verbinding. ik had mijn oude ADSL verbinding bij Wanadoo opgezegd omdat ik eerst naar Demon wou gaan en toen kwam ik Wanadoo's eigen aanbieding tegen en ben weer terug gegaan naar Wanadoo maar dan via hun eigen netwerk en niet via KPN
 
Richard
Denk wel aan de opzegtijd bij je oude provider anders heb je straks dubbele ADSL kosten, bij Wanadoo kun je namelijk geen wensdatum voor aansluiting opgeven.

Ik had op 3 maart de aanvraag gedaan en op 21 maart was de aansluiting gerealiseerd. Ze zijn er dus vrij snel bij, gemiddeld 15-18 dagen.
Als je nu 1 maand opzegtermijn bij Tiscali hebt, zou ik daar nu opzeggen zodat je per 31 mei daar klaar bent.
Dan zou ik rond 5 mei of 10 mei de aanvraag bij Wanadoo doen.
Denk er bij het opzeggen aan dat je aangeeft dat je een migratie naar een andere provider wilt en geen opheffing van de adsl aansluiting op zich.
Anders gaan ze een lijncancel doorgeven en zit je gemakkelijk 5-6 weken zonder internet omdat dan de lijn 3 weken adsl vrij moet zijn voordat KPN er een nieuwe aansluiting op wil zetten.

Greetings, Richard.
 
Valmont
Verder adviseer ik na twee weken even de helpdesk te bellen. Wij kunnen nagaan of je wijkcentrale een capaciteitsprobleem heeft. Indien de wijkcentrale een capaciteitsprobleem heeft dan kan de helpdeskagent de schatting lezen waneer de wijkcentrale weer opgeleverd kan worden.

Nadat de wijkcentrale voldoende capaciteit heeft kan de gewone procedure doorgaan, hoewel soms de aanvraag opnieuw "ingeschoten" moet worden door de agent. Dit is soms nodig omdat de wijkcentrale van KPN te lang niet beschikbaar was.

Indien de wijkcentrale overcapaciteit heeft dan kunt u rekenen op 3 weken extra levertijd. HIer kan Wanadoo niks aan doen.
Gewijzigd door Valmont op 30 april 2006, 22:32
 
henkieboy
Bedankt voor jullie reacties allemaal , tofffffGrin
 
Vlokjesman
Ik heb wel een gehoord dat het soms een maand kan duren. Dit is meestal zo als ze je lijn slopen moet het weer opnieuw aangemaakt worden.
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Vlokjesman
Je inbel-abonnement is direct actief als je deze per telefoon: 0900-1480 (Ç 0,10/min) of via internet: www.wanadoo.nl aanvraagt. Als je je product hebt aangeschaft in een winkel of via huis-aan-huis verkoop, houd er dan rekening mee dat er een vertraging van circa 48 uur in je aanvraag zit. In alle gevallen ontvang je van Wanadoo een bevestigingsbrief . Hierin vind je de belangrijkste informatie omtrent je abonnement en tevens je login-gegevens. Onderstaand vind je een overzicht van de belangrijkste informatie per product.

ADSL via Wanadoo (Wanadoo ADSL Family en Wanadoo ADSL Starter)
Als Wanadoo je order heeft geaccepteerd, wordt er een technische controle uitgevoerd. Zijn de uitkomsten hiervan positief, dan wordt je telefoonaansluiting geschikt gemaakt voor ADSL. In de praktijk blijkt dat het na de aanvraag 3-4 weken duurt voordat je aansluiting actief is. Gedurende deze periode kan je gebruik maken van het meegeleverde Wanadoo Free inbelaccount. De gemaakte kosten hiervoor worden verrekend via je KPN-factuur. Om de status van je ADSL-aanvraag online te volgen klik je hier.

Wanadoo Cable
Voor een Wanadoo Cable aanvraag geldt een levertijd van circa twee weken.

Wanadoo Smartpack en Wanadoo Budget
Je Wanadoo Budget- of Wanadoo Smartpack-abonnement is direct na aanvraag actief. Je ontvangt namelijk direct bij je aanvraag je login-gegevens. Heb je Wanadoo Smartpack aangevraagd, houd er dan rekening mee dat het tegoed na 11 dagen in je account geplaatst wordt. Tot die tijd kan je nog geen gebruik maken van dit tegoed en betaal je gewone internettikken. Als je overstapt naar bijvoorbeeld Wanadoo Budget, houd dan rekening met een levertijd van twee werkdagen.

Wanadoo Free
Je Wanadoo Free abonnement is direct na aanvraag actief. Je ontvangt namelijk direct bij je aanvraag je logingegevens.


Ik ben ijdel. I know I am!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Levertijd Wanadoo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Website wanadoo offline halen Algemeen : 2 24 mrt 2011
hoe kom je van Online Breedband BV voorheen Wanadoo af!!! Algemeen : 10 29 mrt 2010
Wanadoo ADSL Extra op Windows 7 Helpdesk : 5 19 nov 2009
716 v5 WL en Wanadoo Starter Eigen modem meer apparaten aansluiten : 7 11 okt 2009
Advertentie