obey-robots.txt
23 September 2017, 23:38
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl

twentenaar
Ik ontving bericht dat Online moet stoppen met het ondersteunen van @Orange.nl en @wanadoo.nl emails-adressen en wel per 1 augustus 2012.

Jammer dat Online niet eerder heeft bekend gemaakt dat dit er op termijn zat aan te komen. Nu moet dus alles in enkele zomermaanden geregeld worden.
Goede reden om nu maar helemaal over te stappen op Gmail of zo.
 
argent
Ben erg benieuwd op welke manier gebruikers de naamsverandering van hun zgn. "pesonal homepage" gaan doorvoeren.
Je kunt namelijk geen 301 redirect plaatsen (geen htaccess of php mogelijkheid)
 
Kuifje09
Tja, ik begrijp het wel en begrijp het niet.
Een kleine moeite om de records in de dns te laten staan. Meer moeite om ze er uit te halen. En hier zitten betalende klanten niet op te wachten.
Ik ben nu al een uur of 4 bezig alles te regelen.

Maar ze hebben een soort van monopoly positie hierin.
Het enige wat je kan doen is overstappen. Maar dan krijg je mogelijk hetzelfde van die andere partij een keer voor je kiezen. Alhoewel Xs4All behoorlijk lang bestaat onder deze naam.... een optie ?
Bovendien moet je dan nog wijzigingen doorvoeren.
Hotmail of Gmail... Maar waar betaal ik dan voor aan mijn eigen provider?
Ik baal hier behoorlijk van.

Zou leuk zijn als ze nu, denk nog een uurtje werk te hebben, 5 * 135 Euro aan mij overmaakten voor de door mij gemaakte kosten.
 
Wanabo
Deze toestand is voor mij erg lastig. Ik heb 10 tallen domein namen geregistreerd staan op een wanadoo en orange mail account. Daar heb ik door deze maatregel straks geen controle meer over. Tenzij ik kosten maak om het email adres aan te passen. Sad
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Kuifje09
Tja en dan krijg je dit soort discussies. Maar ik blijf erbij, het is flauw en onbezonnen, zomaar "ineens" de domeinnamen te schrappen. Ik ben een betalend lid van de club en verwacht daar dus wat voor terug. Ik zie het al, dat de gemeente steeds mijn straatnaam zou veranderen.
Hier zie je in de reakties dan ook de gebruikers terug die de mail hebben als speeltje en als serieuze "tool".
Success allemaal met wijzigen... Maar ik heb er ook een paar die in niet kan wijzigen ( dom of vergeten dat dat nodig kan zijn ) ! dat wordt dus mailen en een paar zelfs bellen.

p.s. Waarom nu eigenlijk niet meteen overgestapt naar t-moble.nl of zoiets. Dat zal wel over een maand of 3 komen dan denk je niet ?
Waarom niet meteen? Als dat nu echt over een maand of 3 of zelfs nog later gaat gebeuren, betekend dat volgens mij wel dat ze niet veel hechten aan hun klantenbestand. ( om het maar netjes te zeggen ) Wat gaan ze dan doen met de gelijke email-users in de verschillende domainen? Moet je zeker ook even wijzigen dan ?
Gewijzigd door Kuifje09 op 09 mei 2012, 22:06
 
ikbenboos
IK HEB ONLANGS KOSTEN GEMAAKT DOOR BRIEFPAPIER TE LATEN DRUKKEN. OP MIJN VRAAG OF ZE DE KOSTEN KONDEN VERGOEDEN GAF T-MOBILE BINNEN 2 DAGEN (DAT IS WEL SNEL) HET ONDERSTAANDE ONBEVREDIGENDE ANTWOORD. ZO GA JE TOCH NIET MET KLANTEN OM !!!!

U heeft een bericht gestuurd over de aankondiging van de omzetting van
de Wanadoo- en Orange-mailadressen.

Wij begrijpen dat u dit als ongemakkelijk kunt ervaren. Helaas is het
niet mogelijk om voor uw account een
uitzondering te maken of een forward in te stellen.

Per 1 augustus is het daarom niet meer mogelijk om gebruik te maken van
uw @wanadoo.nl en @orange.nl adressen. Met
het bericht dat wij uitgestuurd hebben willen wij u tijdig informeren
zodat u met het minst mogelijke ongemak uw
contacten en registraties kunt informeren en aanpassen.

Ook hebben wij op onze site bij het onderdeel Klantenservice een
onderdeel staan waarbij u advies over het opnieuw
instellen van uw E-mailprogramma kunt terugvinden.

Helaas kunnen wij niet overgaan tot het vergoeden van de kosten die u
gemaakt heeft bij het drukken van briefpapier met het toekomstig te
verlopen adres.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit
natuurlijk graag. U kunt u dit kenbaar maken
via ons webformulier of door kort telefonisch contact op te nemen met
onze Klantenservice.

Wij zijn voor al uw vragen dagelijks bereikbaar van 8:00uur tot 22:00uur
op 0900-9515 (EUR 0,15/min).

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,
Online
 
hiker
Ik heb onderstaand bericht naar T-Mobile gestuurd en daaronder staat hun antwoord.
Ik vind hun reactie in een woord WAARDELOOS!!!! http://online.gebruikers.eu/images/smiley/sad.gif
-------------------------------------------------------------------------------

Hallo, Ik maak ernstig bezwaar tegen het feit dat ik slechts minder dan 3 maanden de gelegenheid krijg om mijn contacten te informeren over wijziging van mijn emailadres. Ik gebruik het @wanadoo adres. Ik heb ook diverse accounts met bv een nieuwsbrief of andere periodieke mailing. Aangezien ik niet al deze relaties in mijn contactenlijst heb opgenomen is het ondoenlijk om iedereen tijdig te informeren voor 1 augustus 2012. Ik dreig hierdoor belangrijke berichtgeving niet meer te ontvangen. Ik pleit daarom om de termijn waarop mijn @wanadoo emailadressen inactief worden gemaakt te verlengen tot 1 mei 2013 in plaats van 1 augustus 2012. Graag uw reactie!
-----------------------------------------------------------------

Geachte heer, mevrouw .....,

Bedankt voor uw bericht. In uw bericht maakt u bezwaar tegen de uitfasering van de @wanadoo.nl en @orange.nl e-mailadressen.

Ons excuses voor het ongemak. Wij kunnen de deactivatie per 1 augustus 2012 niet meer wijzigen. Deze datum staat vast. Vanaf dat moment zullen de e-mailadressen niet meer toegankelijk zijn en zullen de mensen welke u op dit adres willen bereiken een e-mail terug krijgen dat het e-mail adres niet meer bestaat.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
 
devious
dus..

als jullie een nieuwe auto kopen vinden jullie het ook normaal dat je met je oude kentekenplaat kunt blijven rondrijden?
En als de gemeente je straatnaam moet aanpassen dan zeg je ook dat ze dat maar volgend jaar moeten doen omdat je moet wennen?

Persoonlijk vind ik dat jullie je druk maken om niks. En dan nog even de melding dat mail-verkeer een gratis dienst is bij je abonnement. Net zoals GMail/Hotmail/YMail etc etc. Jullie nemen een goedkope provider maar verwachten service-met-een-gouden-randje en vergoedingen voor elke scheet die jezelf laat. Let op: dit is mijn mening, niet noodzakelijkerwijs de waarheid
 
Pirata piraticus
Van een provider mag je verwachten dat ze weten hoe belangrijk een mail-account is voor de klanten. Zo niet bij Online blijkbaar. Mij is gewoon meegedeeld dat mijn @wanadoo.nl komt te vervallen en of ik er aan wil denken dit ook aan mijn contacten door te geven. Zelfs excuses voor deze ingreep kunnen er niet af. Wel pocht Online schaamteloos dat ze een "handige checklist" heeft opgesteld. Waarin dus staat dat ik mijn contacten moet informeren. Mijn mailadres staat op zoveel meer plaatsen dan alleen bij mijn reguliere contacten dat ik deze overgang nooit volledig uit kan voeren.
De helpdeks deelde me mee dat het mijn eigen schuld was want ik had het mailadres al veel eerder moeten veranderen.
Na aandringen kreeg ik de informatie dat het overmacht was voor Online omdat de @orange en @wanadoo.nl accounts contractueel per 1 augustus weer in bezit komen bij France Telecom.Of dit waar is kan ik niet beoordelen. In ieder geval had ik dit dan wel eerder willen weten.
Het blijft hoe dan ook natuurlijk volstrekt onbehoorlijk om je oude klanten op deze manier af te schepen. Wat is hier nog aan te doen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 10 2012 22:45:21:
@devious,
Ben jij misschien die helpdeskmedewerker van Online?
Gewijzigd door Pirata piraticus op 10 mei 2012, 22:45
 
argent
De backlinks naar een personal homepage (laten) wijzigigen op zo'n korte termijn is pas lastig...
zonder htaccess toegang of php....
Ik snap dat ge-emmer over die email accounts niet.... , daarvoor is 2 maand meer dan voldoende imo...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten 2 12 september 2017, 20:31
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 8 04 september 2017, 10:16
Blizzard servers Online.nl 150ms ping Storing 4 20 augustus 2017, 14:13
Online. IP Ban op PS4? Storing 3 23 juli 2017, 21:08
Online.nl Storing 4 21 juni 2017, 08:31
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo08:24:18
| Adeo 1 dag
| leander 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja