Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Router achter livebox WL 006(broadband router 11b)
Wanabo
Namens Hilbert geplaatst!

Hallo ik heb een router (broadband 11b wireless)
Die wil ik achter mijn livebox zetten. Als ik de bestaande USB kabels welke ik in mijn oude router overzet krijg ik geen verbinding met internet. Hij geeft wel aan dat hij verbinding heeft Echter de pagina's zijn niet op te vragen. Wat doe ik verkeerd?.

hilbert

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Richard
Laat hem eens kijken naar de FAQ, daarnaast denk ik dat hij UTP kabels bedoeld en niet USB kabels.Smile

Greetings, Richard.

Richard
Echt USB kabels? Phoe dan gaat het moeilijk worden.
Welk merk en type router heb je dan precies? Want ik ken geen router die op usb kabels werkt, alleen maar routers die met UTP kabels werken.

Het gaat om deze faq:
http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=8

En dan de 4de omschrijving:
Linksys (en andere) routers achter Livebox (WAN methode)

Maar zoals gezegd, dat gaat uit van normale routers dus met UTP bekabeling.
Greetings, Richard.

rrozema
Hilbert, staat jouw pc wel op 'automatisch' voor zowel het verkrijgen van een IP-adres, als de DNS-servers? Mogelijk ben je de DNS vergeten, want dan krijg je de symptomen die jij beschrijft.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router achter livebox WL 006(broadband router 11b)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 Jun 2021
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 Sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 Feb 2020
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 Aug 2019
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 Jul 2019
Advertentie