Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Snelheid standaard van 4mb naar 1.5mb
|
|
Session |
Geplaatst op 26 June 2007, 11:54
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 25 Jun 2007 |
Quote Session schreef: Hier nog zo'n gevalletje. xxxxx Brummen (gld) het antwoord: Geachte xxxxxxx, Doordat er corrosie optreed op de inpandige bekabeling en aansluitpunten worden er geen goede contacten gemaakt. Dit uit zich in een verschil in weerstanden op de aders waardoor de beide aders niet dezelfde doorvoers-weerstand hebben. Als dit ontstaat drukt dit zich bij een lijnmeting uit in ruiswaarden welke hieronder zijn aangegeven. Bij een goede aansluiting zijn de ruiswaarden bijna gelijk aan 10 (10.1 etc) waardoor de bekabeling in orde is daar er een gelijke doorvoersweerstand is. Bij slechte ruiswaarden is de bekabeling dus niet in orde, en gaat dit ten koste van uw verbinding. Wij raden u dan ook aan om de hoofdaansluiting (ISRA punt) open te maken, de kabels te knippen, opnieuw te strippen en aan te sluiten. Ook veroorzaak meerdere aansluitingen op het ISRA punt een slechte lijn. Zorg ervoor dat er op het ISRA punt alleen de blauwe en rode kabel zijn aangesloten en geen anderen, en dat er op de aansluiting alleen de Livebox is aangesloten. Uw lijnmeting: Downstream signaal/ruisverhouding: 9.3 dB Upstream signaal/ruisverhouding: 13.9 dB Met vriendelijke groeten, Orange Nederland Breedband BV |
|
|
Leetje |
Geplaatst op 26 June 2007, 11:59
|
Activiteit » Brabo. Berichten: 31 Lid sinds: 01 Jun 2007 |
Tja, na vier keer mailen hadden ze pas door dat ik geen livebox had. Ik heb een paar honderd keer in de mail gezet. KLANT HEEFT GEEN LIVEBOX. toen was het duidelijk. Misschien dat dit voor jouw werkt/ heeft geholpen. Tot nu toe lijkt de 1ste en 2de lijns support van Orange nergens naar en snappen ze zelf niet hoe hen apperatuur en netwerk inelkaar steekt. Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker. |
|
|
moeskoetie |
Geplaatst op 26 June 2007, 23:00
|
Activiteit Berichten: 24 Lid sinds: 20 Jun 2007 |
Geplaatst op 14-06-2007 19:28 quote: ik ben er gelukkig vanaf,heb de brief van orange binnen na 2 maanden ellende waarom moet je dan nog eens opzeggen, je hebt toch al opgezegd en de bevestiging al binnen van orange, of hoe zit dat nu? |
|
|
snakeye |
Geplaatst op 26 June 2007, 23:10
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 04 Jun 2007 |
ORANGE IS TEN ALLETIJDE verantwoordelijk VOOR DE LIJN hoe dan ook ........ dreetz snakeye |
|
|
moeskoetie |
Geplaatst op 27 June 2007, 12:10
|
Activiteit Berichten: 24 Lid sinds: 20 Jun 2007 |
veel succes van deze kant. was zelf eergisteren van internet verstoken, omdat er geen adsl signaal binnnenkwam. na 2x gebeld te hebben, was het gisteren weer in orde. eerst zei men mij dat het een dag of 3 tot 5 ging duren, omdat er een monteur naar de centrale moest om te zien waar de fout zat. dus dat viel weer mee. |
|
|
Leetje |
Geplaatst op 27 June 2007, 15:39
|
Activiteit » Brabo. Berichten: 31 Lid sinds: 01 Jun 2007 |
Ook ik ben zojuist gebeld door Orange. Binnen 3 a 4 weken moet eea opgelost zijn. De 4mb family gebruikers moeten beter worden verdeeld over de 3 beschikbare ATM pools. Ze hebben blijkbaar 1 hele pool leeg en hebben toegegeven hierdoor capaciteitsproblemen te hebben gekregen. Tijdens het ompatchen kan de verbinding maximaal 1 minuut wegvallen. Voor hen is eea ook trail en error... Ben benieuwd. To be continued. Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker. |
|
|
Session |
Geplaatst op 27 June 2007, 21:45
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 25 Jun 2007 |
Quote Session schreef: [quote]Session schreef: ..... mijn antwoord: Geachte heer/mevrouw, Veel moeilijke zinnen en woorden, maar...... ER IS NIETS VERANDERD AAN DE BEKABELING SINDS IK VAN LIGHT NAAR FAMILY BEN GEGAAN!!!!! Dat heb ik in de vorige mail ook al uitgelegd. Er is iets mis in jullie netwerk en dat wordt bevestigd op deze website: http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=21&thread_id=1253&pid=11578#post_11578 Aangezien dit de spuigaten uit begint te lopen, zeg ik het nogmaals. Jullie hebben nu nog 8 werkdagen om dit probleem op te lossen of ik storneer (een deel) van de abonnementskosten. In afwachting, |
|
|
moeskoetie |
Geplaatst op 27 June 2007, 22:29
|
Activiteit Berichten: 24 Lid sinds: 20 Jun 2007 |
vanmiddag lag weer de livebox eruit toen ik om half twaalf vanavond thuis kwam, had ik weer geen verbinding met die kut orange zooi. heb ik de livebox moeten resetten en toen werkte het weer. wat een kloote kut zooi. |
|
|
ka1rel |
Geplaatst op 27 June 2007, 22:29
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 27 Jun 2007 |
wij hebben al meer dan 2 jaar wanadoo en later orange .en met wanadoo lipe het goed en sinds het orange is gaat het zeer slecht met de verbinding en hebben family en tot 20mb en hebben nu nog niet eens 1 mb .en over bellen via orange telefonie is het helemaal slecht valt weg en nu kun je wel gebelt worden en neem je op en hoor wie er belet kan je niets terug zeggen .en vind orange zeer en zeer slecht en klachten gaan ze slecht mee om en worden niet goed behandelt .groeten van ka1rel |
|
|
Leetje |
Geplaatst op 28 June 2007, 07:33
|
Activiteit » Brabo. Berichten: 31 Lid sinds: 01 Jun 2007 |
Quote vdrijver schreef: hmmzzz,als je stoneerd,heb je wel snel een brief van ze.dat je moet betalen en verder blablabla Heb mijn bedrag ook gestorneerd. Kreeg gelijk een email. Ik betaal wel maar dan 2 euri per dag tot het hele bedrag is betaald, onder vermelding van Orange Smallband. Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid standaard van 4mb naar 1.5mb', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Te lage snelheid | Snelheid | : 4 | 02 Jan 2018 |
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S | Algemeen | : 5 | 25 Aug 2017 |
Vraag over snelheid | Snelheid | : 7 | 22 Dec 2016 |
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 4 | 07 Dec 2016 |
Advertentie