obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Vraag over snelheid
revdpoel
Hallo

heb Free abonnement Online, dat is max 30 MB
Op speedtest is mijn ping 26ms, download 7.82MB, upload 0.63MB
Ik zit volgens postcodecheck 1614 meter van de centrale
Heb een Huawei HG655D modem

Voor vorig jaar September haalde ik met Grabit downloadsnelheid van zo´n 1600KB-s
Nu is dat al maanden 900KB-s
Heeft dat te maken met al die Online perikelen in het najaar?

Als ik op mijn modempagina kijk zie ik ook maar liefst 11 apparaten verbonden met modem, waarvan 10 Wireless
Ok tv, Ipad, 2 mobieltjes. Maar dat zijn er geen 11

Hoe kom ik aan die lage snelheid en wat kan ik doen om deze op te hogen?

Dank
revdpoel voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
mRcan
Blijkbaar heb is je wifi open! Dus mensen gebruiken internet van jou! Dus zet een slot erop! Daarmee bedoel ik beveilig je wifi met een wachtwoord en ja mensen die van buitenaf kan er niet meer in. En dat over snelheid je bent ook overgezet naar een nieuwe netwerk (Kpn). Dat is ook blijkbaar mis gegaan misschien bij jou
IT-Person
 
revdpoel
WIFI zit een slot op.
 
partlor
ik heb zoveel problemen met online ik ben de helft van mijn snelheid kwijt,ik bespaar je de details,de ellende die ik heb gehad met het overzetten naar ander netwerk,ik ga 10 jan 2017 weg na ruim10 jaar,ben over gegaan naar xs4all.
 
Lutz
Misschien wil je de modem nog eens een harde reset geven? Dat is aan de linker kant met een paperclip in het gaatje prikken en een halve minuut of langer gedrukt houden. Dan moeten de LEDjes uitgaan en de boel start nieuw op.

Misschien komt dan weer snelheid bij.

Veel succes met het overgaan naar XS4ALL.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
revdpoel
dank voor de tip, maar helaas ...... het mocht niet baten Sad
 
Techguy
Ik zou niet te vaak je modem resetten, op het KPN-netwerk kan dit juist hele negatieve gevolgen hebben voor je intrainsnelheden. De DSLAM's houden bij hoevaak je verbinding verbreekt, als dit te vaak is wordt je gemarkeerd als UNSTABLE en zul je als gevolg lager intrainen, dat hersteld zichzelf daarna echter niet gauw weer naar een hogere ingetrainde snelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag over snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid : 10 02 mei 2016
Snelheid inperken? Huawei configuratie en problemen : 61 15 nov 2015
Advertentie