obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Livebox valt constant uit.
rrozema
Een Speedtouch 546 v6. Zo'n kpn ding, nieuw in doos, incl. splitter voor 15 euro op marktplaats. Ik heb de firmware geupdate naar de meest recente versie, de wizard gedownload van speedtouch.nl en gedraaid om de WAN en LAN instellingen goed te zetten (heb 'm ook maar op 192.168.1.1 gezet zodat ik verder niets hoef te veranderen in m'n netwerk), vervolgens de dhcp uit (omdat m'n server dat al doet), m'n port forwards ingesteld en de SNMP ingesteld voor m'n statistieken en ik ben weer online.

Hij traint iets langzamer in als de livebox maar ik geef momenteel niet zo veel om de snelheid, als het eerst maar eens weer goed werkt.

En hoera: hij ondersteunt NAT-loopback: Ik kan weer bij m'n eigen websites Smile
 
jan groen

Quote

rrozema schreef:

Geen idee wat de oorzaak is maar bij mij trad dit ook op (na reset geen connectiviteit) sinds mijn livebox omgewisseld is geweest door de helpdesk. Bij mij hielp het alleen om de livebox op te starten zonder utp stekkers er in en ze pas wanneer de livebox is ingetraind (@-lampje brandt continue) er in te steken. Heb nu een speedtouch gekocht voor 15 euro op marktplaats. Werkt prima.


Vanmorgen was het weer raak. Geen internet lampje brande. Er werden weer geen adressen uitgedeeld of iets dergelijks.
Nu maar even op jouw manier gedaan. Eerst LB opstarten en dan de kabels er weer in.

We wachten af..
 
jan groen
Vanmorgen weer raak geen internet. De tip heeft niet geholpen. Ik heb een mailtje naar Orange gestuurd. Ik ben benieuwd naar hunreactie! Ik hou jullie op de hoogte.
 
snoopy123
je moet gewoon een nieuwe livebox vragen ....ik ahd ook problemen....met internet.....ook mijn voedings adapter werd erg heet .....
doet nu heel goed met nieuwe livebox
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox valt constant uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Wifi verbinding valt weg Algemeen : 1 12 jan 2018
Advertentie