obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
internet valt weg
OMV
Sinds de kerstvakantie steeds last van uitvallende DSL. Ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan na de drukke vakantietijd maar helaas. Onze Zyxel modem verbinding met het internet valt regelmatig weg (soms om de paar minuten). Er is dan nog wel wifi verbinding met de apparaten. Het lijkt erop dat hoe meer apparaten er verbonden zijn hoe sneller het internet helemaal uitvalt maar ook als alleen de televisie aan staat en de rest van de apparaten zijn uitgeschakeld hebben we vaak last van haperend en stilstaand beeld.
Iemand een idee wat er aan de hand is en hoe we dat kunnen oplossen? Een harde reset heb ik al geprobeerd. Er is geen aparte router/wifi repeater of versterker of iets dergelijks.
 
B100NL
Heb hier ook al langere tijd lastvan (al 2/3 maanden zelfs), ook meerdere malen contact opgenomen met klantenservice.
Duidelijk aangegeven wat er aan de hand was en dat het probleem niet door mezelf kwam. En wat ik allemaal al wel niet had gedaan om te kijken wat het eventueel kon zijn.
En ontvang als antwoord gewoon iets waarvan ik al had aangegeven dit gecontroleerd te hebben. 2de poging zelfde verhaal. Na paar keer contact te hebben opgenomen nogsteeds geen stap verder.

Kheb de bekabeling 2x compleet nieuw vervangen
Router hangt op ooghoogte in het open, compleet niks eromheen wat ook maar zou kunnen storen hierop
Zit er mischien 2M vanaf
Router meerdere malen gereset
Meerdere malen een hard reset gedaan
Gekeken of het niet aan het apparaat lag wat ik gebruikte (maar kreeg op andere apparaten hetzelfde resultaat)
Alle andere bronnen wat ik in huis heb afgekoppeld om te kijken of het mischien hierdoor kwam maar ook niks.
Met verschillende progamma's de kanalaen gescand om te kijken of ik van buitenaf gestoord werd maar dit was het ookniet.
Mijn eigen kanaal geoptimaliseerd wat ook niet hielp.
Een externe router aangesloten maar die gaf me dezelfde problemen.
En ga zo maar door.
Zou idd zeer fijn zijn als dit opgelost gaat worden want probleem ligt duidelijk bij online of de zyxel router
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie