Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
Sitecom DC-202v6
|
|
Neve |
Geplaatst op 05 July 2007, 15:40
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 05 Jul 2007 |
Vandaag de sitecom DC-202v6 gehaald om een eigen netwerkje aan te leggen. Werkt allemaal prima maar wanneer er bijvoorbeeld online wordt gegamed dan verbreekt de verbinding ongeveer eens in de 5-10 min voor 15-30 seconden. Nu heb ik hier een aantal topics(en het FAQ) gelezen over een router achter de livebox maar kom er nog steeds niet uit na een dag prutsen. Nog steeds wordt de verbinding verbroken voor 15-30 seconden. Hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken |
|
|
Richard |
Geplaatst op 05 July 2007, 16:36
|
![]() Activiteit ![]() » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Tja, die Sitecom DC dingen weer. Deze klacht ben ik al een paar keer tegengekomen. Wat je kunt proberen is een firmware update, als dat niet hulp zou ik gewoon een fatsoenlijke router kopen. Als je nog garantie op deze hebt, zou ik die firmware update niet eens proberen maar terug gaan naar de winkel en hem omruilen. Dan kun je beter een Linksys of Belkin nemen of als je echt perse in de goedkopere sectie wilt zitten een Sweex. Greetings, Richard.
|
|
|
Neve |
Geplaatst op 05 July 2007, 21:32
|
Ik zal idd even de firmware updaten. Hopelijk fixt die dit probleem want ik kan de router niet terugbrengen omdat het een speciale actie was. |
|
|
Richard |
Geplaatst op 06 July 2007, 00:51
|
Een A-merk zegt ook niets, en daarbij noem je helaas geen merk. Wij hadden op het werk A merk pc's, 800+ gebruikers, compaq A kwaliteit. Nog nooit zo'n problemen gehad met die prullen. Een A merk staat in elk geval niet garant voor kwaliteit alhoewel dat wel zou moeten. Ik weet niet of de Linksys onder de A merken valt, maar het is een dochter van Cisco en dat is wel professioneel materiaal. De Linksys apparatuur werkt over het algemeen uitstekend, vandaar ook dat ik die initieel adviseerde en de Sweex in tweede instantie indien hij het goedkoper wilde. Want mijns inziens is de Sweex nog altijd beter dan Sitecom of SMC die echt helemaal aan de onderkant van de markt liggen. Doch da's ieders vrije keuze. Ervaringen verschillen met die goedkopere merken, da's ook gelijk het nadeel van die dingen, je kunt er niet 100% op bouwen. Doch op A-merken ook niet altijd. ![]() @Neve: Oke doe dat maar eens. Speciale aktie? Ook bij speciale akties heb je toch gewoon garantie zeker? Als het ding problemen heeft, dan heeft het problemen, dan is het ook tijd om de garantie aan te spreken. Greetings, Richard.
|
|
|
Neve |
Geplaatst op 06 July 2007, 09:25
|
Het ziet er naar uit dat de firmware deze bug heeft gefixed. Bedankt! |
|
|
Richard |
Geplaatst op 06 July 2007, 14:35
|
Graag gedaan! Fijn te horen dat ze toch nog goede firmware uitbrengen.
Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sitecom DC-202v6', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Huawei HG655D en sitecom Wl611 | Algemeen | : 2 | 13 Aug 2014 |
Huawei HG655d, Sitecom extender & netwerkprinter | Huawei configuratie en problemen | : 2 | 18 Mar 2014 |
Sitecom WLM 4600 | Eigen modem configuratie en problemen | : 8 | 27 Sep 2013 |
Huawei HG655D i.c.m. Sitecom Range Extender WL 330 | Huawei meer apparaten aansluiten | : 6 | 28 Mar 2013 |
Huawei HG655d & Sitecom WL-351 Vragen | Huawei meer apparaten aansluiten | : 1 | 28 Feb 2012 |