Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Het Begint al Goed
|
|
Teusjuh |
Geplaatst op 06 August 2007, 17:46
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 06 Aug 2007 |
hallo ik heb op 23-7-7 adsl family aangevraagd hiervoor had direct adsl lite van kpn zonder telefonie vandaag gebeld naar kpn en het internet was niet opgezegd inmiddels zelf opgezegd en hij word op 06-09-07 afgesloten kan ik nu voor die tijd wel internetten met de orange verbinding of niet?want kpn gebruikt de lijn tot 06-09-07 en orange zou morgen de verbinding opleveren |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 06 August 2007, 19:59
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Je kan beter ook even contact opnemen met Orange want anders gaan ze (te laat, dat wel) straks de overname van jouw lijn aanvragen maar krijgen dat dan niet voor elkaar door jouw opzegging. De raderen draaien maar langzaam bij Orange en KPN en elk korreltje zand kan een aanleiding zijn om volledig tot stilstand te komen... Ik heb wel eens gehoord dat na een opzegging de lijn eerst iets van 2 maanden 'adsl-vrij' moet zijn voordat je opnieuw adsl kunt aanvragen. Daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. |
|
|
Teusjuh |
Geplaatst op 06 August 2007, 20:05
|
ja ik was al van plan om even morgen langs de orange shop te gaan maar weet je wat ook vreemd is ik keek net in mijn mailbox van orange en daar staat dat de verbinding opgeleverd is ook heb ik alles al in huis |
|
|
Teusjuh |
Geplaatst op 09 August 2007, 12:16
|
ik heb te vroeg geklaagd vandaag is hij tog aangesloten en ik heb een verbinding van 12,1mb via een speedtouch 546 zonder de tool te hebben gebruikt (1400+ meter van de centrale) met de livebox nog niet getest welke snelheid ik daar mee haal ik ga straks denk ik eerst ff met die tool aan de slag om te kijken of ik h em nog iets sneller krijg maar zo ook erg tevreden |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het Begint al Goed', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 26 Nov 2019 |
Wat doe ik niet goed om IN de modem te komen? | Zyxel configuratie en problemen | : 7 | 11 Dec 2016 |
Bezint eer gij begint | Algemeen | : 1 | 24 Aug 2015 |
Is mijn snelheid goed? | Snelheid | : 15 | 15 Apr 2015 |
Interactieve Tv Werkt NIET GOED | Opleveringsproblemen | : 3 | 21 Feb 2015 |
Advertentie