Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
orange account in outlook 2003
|
|
huttn |
Geplaatst op 16 September 2007, 16:25
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 16 Sep 2007 |
People, na heel wat gesurf/gezoek op het internet is mijn probleem nog niet verholpen. Ik heb een orange e-mail account en wil deze graag gebruiken in Outlook 2003. Op zich niet zo lastig zou ik denken. email account toevoegen, email adres en password ingeven, inkomende en uitgaande server. Maar bij account instellingen testen loopt het spaak. Loopt fout op "äanmelden op inkomende server". Mijn instellingen: Gebruikersgegevens naam: x.x e-mailadres: x.x.x@orange.nl aanmeldingsgegevens: gebruikersnaam: x.x.x@orange.nl password: xx servergevens: inkomend: pop.orange.nl uitgaand: smtp.orange.nl Via orange.nl en webmail is het account gewoon te openen. Reeds geprobeerd: inkomende server: mail.orange.nl username: x.x zonder @orange.nl Iemand een idee? Cheers H. |
|
|
Puma |
Geplaatst op 16 September 2007, 21:38
|
Donateur » Hier Berichten: 506 Lid sinds: 26 Mar 2006 |
Heb jij je wachtwoord wel goed ingetypt? Er zit sowieso één hoofdletter in en vaak vergeten mensen dat.
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 16 September 2007, 22:43
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Vervang alles met orange eens door wanadoo. Die werken ook nog en zijn stabieler.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange account in outlook 2003', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Hoe sip account aanmaken op de Zyxel VMG8324-B10A | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 03 Jan 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Online account instellen lukt niet | : 6 | 05 Aug 2018 | |
Digitale TV opzeggen via online.nl account | Algemeen | : 4 | 28 Dec 2015 |
Gast account | WiFi | : 2 | 12 Nov 2014 |
Advertentie