Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Draadloos internet op de iPod Touch
Google
Ik heb een iPod Touch. Maar als ik ermee probeer te internetten via het draadloze internet van de Livebox lukt dat niet. Ik kan wel verbinding maken maar als ik dan een webpagina probeer te openen, zegt ie dat de server onvindbaar is.

Weet iemand wat ik fout doe?

rrozema
Je moet het mac adres van elk draadloos apparaat aanmelden middels de reg-knop-procedure. Daarnaast moet je ook de juiste beveilingingsinstellingen opgeven op je apparaat. In het geval van de livebox is dat WEP met de key zoals die op de sticker onderop de livebox staat. Zonder het mac adres of de instellingen krijg je het effect dat jij beschrijft: wel verbinding, geen internet toegang.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos internet op de iPod Touch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 Jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 Nov 2019
Advertentie