Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
hoe is dat mogelijk hoop dat niet waarheid wordt
jumbo1964
morgen internet nu ben benieuwd (ONDERWERP INTERNET +OPLEVERING)
ZIE EERDER BERICHTEN

afwachten anders verkopen ze ze geen internet neem ik aan
als er morgen geen internet is dan klopt er iets niet goed.
ze hebben zelfs het mij verkocht EN VERZEKERD ??

mmm denken als ze wat verkopen dan staan ze wel achter hun produkt
heb er een raar gevoel bij
vandaag nog gebeld en er zou morgen internet zijn
ben benieuwd
anders moeten we TOCH KASSA OF RADAR inschakelen dit mag nooit gebeuren klanten BELAZEREN .
maar even 5 dec afwachten leuk SINTERKLAAS KADO

ghostcasper
Hou je hart maar vast jong............
in denbeginne...... het heb bij mij 3 maanden geduurt voor dat de oplevering er eindelijk een feit was......

dus , kniezen, duiemen draaien en de moed op houden, want het kan best wel weer, dat het één en ander in de kpn centrale niet goed zit, en voor dat aan het werk is om te fixen kan dat weer weken c/q. maanden duren, als een kpn klungel het verkeerd doet in de centrale, zoals altijd de smoezen verspreid worden.............

ze neme iets van 90 dagen om zo'n traject als deadline om prblmen op te lossen als die er zouden komen op het momnt dat je abbo opgeleverd zou krijgen.............

niets en weinig aan te doen ook, slechts je door de helpdesk hen slaan en hopen dat het snel gefixed is..........

grtz , Ghostcasper

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoe is dat mogelijk hoop dat niet waarheid wordt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 Jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 Jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 Sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Advertentie