Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer Digitale Televisie??
spekkie
Heeft iemand al wat gehoord over wanneer ze Digitale Televisie
gaan aanbieden?
Graag hier postenWink
Wat de functies zullen zijn en de prijsCool

Greatzz Smile

Puma
Wanadoo gaat video on demand aanbieden. het is wel digitaal maar geen televisie. jij bepaalt wat je kijkt en ik weet niet of het assortiment zo uitgebreid is.

voor zover ik weet, wil Wanadoo in het 3e kwartaal van dit jaar beginnen, maar dat loopt natuurlijk uit want ze willen ook hun naam veranderen in Orange en dat neemt ook allerlei problemen met zich mee.

Arjan_S
En we wachten nog steeds..
Wel is op Franse Orange-site te zien dat ze 'TV Numerique' aanbieden, wat zoveel betekent als digitale TV.

De (Franstalige) FAQ vind je hier. Van wat ik er zo uit op kan maken (geen Frans-expert) is er een extra decoder voor nodig (daar is waarschijnlijk die 2e netwerkpoort voor op de LCool, en zijn (tijdelijk) kanalen als Canal+ ook te verkrijgen.

Ik ben wel benieuwd of Orange NL nu al zo ver is, dus doe wel even een mailtje naar de helpdesk Grin

Arjan_S
Hier het resultaat van de mail naar de helpdesk:

Geachte,
Helaas is het nog niet bekend wanneer Orange met digitale televisie op de markt komt.
Ons advies is om de Orange website in de gaten te houden, hier worden de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied gepubliceerd.
Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV

Het zal dus nog wel een poos duren.. Jammer!

Wanabo
Ik dacht dat eerst video on demand diensten via de LB aangeboden gaan worden. Maar de LB is nog niet uitontwikkeld dus wie weet wat de toekomst ons brengt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wsn5oe
speed-testing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer Digitale Televisie??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 Sep 2017
m101 + huawei modem digitale ramp Digitale TV storing : 2 11 Feb 2016
Digitale TV opzeggen via online.nl account Algemeen : 4 28 Dec 2015
Installatie digitale televisie Algemeen : 2 31 May 2015
Oplevering Interactieve Televisie via Glasvezel Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 04 Apr 2015
Advertentie