Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Livebox installatie
tripod
Ik heb sinds 10 -01-2008 adsl extra van orange (bellen en internetten). Installatiepakket ontvangen en geinstalleerd. Bij de installatie gaat alles goed totdat ik de ethernetkabel in de pc plug. Vervolgens gaat de installatie verder en zie je het beeld van uitwisseling data. Dat blijft voor mijn gevoel te lang doorgaan. Na een tijdje stopt de installatie helemaal, beeld verdwijnt en krijg ik een popup op mijn scherm met de volgende text; "acces violation at adress 00CA2D20 Read of address 00CA2D20. Vervolgens probeer ik te internetten wat overigens prima gaat, ook kan ik bellen alleen het laatste deel van de installatie is niet voltooid. Volgens mij moet je dan ook allerlei instellingen doen zoals voicemail aanzetten, nummerherkenning, firewall etc etc. Ik heb geprobeerdde helpdesk te bereiken wat na een half uur lukte, medewerker zou het uitzoeken en terugbellen op m'n 06. Moet ie nog doen. De orangewinkel wist het ook niet. Navraag bij KPN leverde op dat mijn abonnement bij KPN door Orange niet was opgezegd. Volgens de medewerker kan dat pas als de volledige installatie van de livebox is voltooid. Wie weet een oplossing voor mijn probleem????

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox installatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
m7 101 installatie problemen Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 27 Dec 2015
Installatie digitale televisie Algemeen : 2 31 May 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 Jan 2015
Hoe ziet een ALLES in 1 typische installatie er uit ? Eigen modem configuratie en problemen : 2 18 Aug 2014
Advertentie