obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
m7 101 installatie problemen
xxlsize
Hallo

Ik heb interactieve tv van online aangevraagd. Van de week binnen gehad maar kom niet verder dan 1 balletje bij het opstarten. Heb ook internet van online.. modem aan uit gedaan niks helpt
 
Tiger
Dit probleem is al eens eerder aan de orde geweest.
Probeer eens de tip van IR BAboon.
Zet alles eens uit. Modem en Set-Top-Box.
Zet dan alles weer aan. Eerst modem en dan STB.
Werkt het dan nog niet? Bellen met de helpdesk.
Succes.
 
xxlsize
Hoi bedankt voor je reactie.. had de internet kabel niet ingeplugd. Wist niet dat je verplicht een internet verbinding moest hebben. Is er geen alternatief voor de kabel.? Van de modem in mijn meterkast helemaal naar de woonkamer dat is zo anno 2000. Waarom zit er geen wifi op dat ding.
 
Tiger

Quote

xxlsize schreef:

Hoi bedankt voor je reactie.. had de internet kabel niet ingeplugd. Wist niet dat je verplicht een internet verbinding moest hebben. Is er geen alternatief voor de kabel.? Van de modem in mijn meterkast helemaal naar de woonkamer dat is zo anno 2000. Waarom zit er geen wifi op dat ding.

Dat was inderdaad niet handig maar nu kan je wel TV kijken.
 
Lutz

Quote

xxlsize schreef:

Is er geen alternatief voor de kabel.? Van de modem in mijn meterkast helemaal naar de woonkamer dat is zo anno 2000. Waarom zit er geen wifi op dat ding.


Je kan proberen tussen het modem in de meterkast en de sattop box een homeplug systeem via de stroomkabel op te zetten. Op de homeplugs kan je dan gewoon netwerkkabel aansluiten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'm7 101 installatie problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Advertentie