obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
zyxel modem
henkieboy
Goede morgen , via tiscali , ben ik in het bezit van een zyxel modem
de nieuwe 2002 series
is dit te gebruiken in combinatie met wanadoo??

thanks in advancedWink

modem is uiteraard adsl 2 geschikt
Gewijzigd door henkieboy op 31 mei 2006, 16:01
 
Funny2k
Volgens mij is dat geen probleem. Je moet dan alleen even de instellingen weten die je nodig hebt. Deze staan hier ergens op het forum maar ik kon ze zo net niet vinden. Verder moet je weten of jou modem ADSL + (of 2) ondersteund.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Wanabo
http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=2
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:11
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Funny2k

Quote

Wanabo schreef:
http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=2


tnx, wanabo.. Volgende keer toch iets beter zoeken Wink
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:11
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
henkieboy
sorry ik zal wel blind zijn , vind die instellingen echt niet

somone please ?? Smile
 
Jannis
Omdat ik problemen heb met de LB en Orange Family ADSL zou ik mijn oude Zyxel ADSL1 modem van Tiscali willen proberen. De instellingen die ik moet veranderen zijn mij bekend maar het lukt mij niet om in de Zyxell te komen. Als ik de laptop heb aangesloten met de netwerkkabel en via mijn browser het IP adres 192.168.1.1 van de Zyxel ingeef kom ik er niet in. Iemand een idee?

Jannis
 
jan groen

Quote

Jannis schreef:
Omdat ik problemen heb met de LB en Orange Family ADSL zou ik mijn oude Zyxel ADSL1 modem van Tiscali willen proberen. De instellingen die ik moet veranderen zijn mij bekend maar het lukt mij niet om in de Zyxell te komen. Als ik de laptop heb aangesloten met de netwerkkabel en via mijn browser het IP adres 192.168.1.1 van de Zyxel ingeef kom ik er niet in. Iemand een idee?

Jannis


Heeft het Zyxel modem niet 192.168.1.254 als adres?
 
Jannis
Jan en Creugers bedankt voor de tips.
Via de browser kwam ik met http://192.168.1.254 in de Zyxel maar de volgende stap was dat hij om een gebruikersnaam en ww vroeg.
Op de Zyxel site vond ik dat daar admin en 1234 moest worden ingevuld en toen kon ik de benodigde instellingen wijzigen.
Mijn derde LB doet het nu een week achter elkaar goed maar een dezer dagen ga ik proberen of ik de ZyXell aan de praat kan krijgen op mijn Family ADSL lijn.

Jannis
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zyxel modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie