Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Livebox en adsl router
|
|
Berens |
Geplaatst op 17 January 2008, 16:13
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 17 Jan 2008 |
Ik heb een Livebox en gisteren een LEXMARK X4550 printer aangeschaft. Mijn laptop heeft WIFI 802.11g en de printer heeft ook WIFI. Om daar gebruik van te maken zou ik een WIFI router moeten aanschaffen. Zou ik daarvoor een Adsl router 54mbs kunnen gebruiken? En moet ik het aansluiten aan de LAN poort van de LIVEBOX? Zoals ik gelezen heb zou ik het beste die router als acces point kunnen aansluiten. Klopt dat? |
|
|
guus |
Geplaatst op 17 January 2008, 16:25
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Ja precies, en dan aansluiten op de lanpoort van de livebox idd. |
|
|
Richard |
Geplaatst op 22 January 2008, 16:46
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Quote Ja maar ik huiver bij de naam "adsl" aangezien het ook "kabel" kan zijn. Je moet gewoon een router nemen en goed opletten dat men je geen modem/router in de handen duwt want dan heb je een probleem. Doch bijv. de Linksys W54G router is een prima router, er zijn meer types en ook meer merken. Als het dus maar geen modem/router is. Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox en adsl router', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zelf Router op glasvezel | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 1 | 16 Sep 2020 |
zakelijke PC - Router gaat op standby | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 16 Feb 2020 |
Vpnnord via 2e netgear router | Algemeen | : 1 | 15 Jul 2019 |
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
Oude router als access point | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 3 | 30 Oct 2018 |
Advertentie