Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw: Orange ADSL Extra
Profiler
Beste mensen,

ik had een adsl lite abbonement bij Orange en nav hun mailing
ben ik ingegaan op hun nieuwe abonnement.

Ik heb inmiddels bericht gehad dat mijn verbinding rond 21 maart omgezet wordt.
Ik wil nog even kwijt dat ik in een dorp woon waar Orange geen eigen telefoonlijnen heeft en ik daarom nu ook een adsl gedeelte op mijn KPN rekening berekend krijg. Ook heb ik Orange telefonie.

Ik heb wat vragen mbt KPN nu inzake mijn nieuwe abonnement.:

1) volgens Orange wordt mijn kpn gedeelte opgezegd.
Bedoelen ze hiermee alleen het ADSL gedeelte of ook mijn belbudget abonnement?
2) Kan ik mijn belbudget abonnement eigenlijk opzeggen ? Want ik neem aan dat Orange wel gebruik maakt van de KPN aansluiting die hier is.
3) Orange vertelde mij telefonisch dat hun mijn kpn zouden opzeggen maar in hun bevestigingsbrief adviseerden zij mij om ook zelf bij de KPN te gaan opzeggen..is dit noodzakelijk ? Zo ja moet ik dan alleen mijn adsl gedeelte op zeggen of kan ik zowel adsl als telefoonlijn opzeggen.

Ik vraag dit omdat ik zo bang ben dat het strax mis gaat en ik helemaal geen internet meer heb.

Heel erg bedankt !

Groeten,
Profiler

markerbeertje
Wij hebben hetzelfde gehad. Wonen ook in een dorp en hadden een gezamelijke lijn met KPN. Omdat ze onze internetverbinding op vrijdag afsloten (oude) en het even kon duren hebben we vanaf vrijdagmiddag tot maandagochtend zonder internet gezeten.
Nu doet alles het weer. Denk er even over na. De livebox is ene drama en erg groot ten opzichte van andere modems

Richard
Voor de duidelijkheid ook een stapsgewijs antwoord op je vragen.

1.) OOK het belbudget abonnement bedoelen ze.
2.) Nee en ja. Jij kunt het niet opzeggen, Orange moet de lijn overnemen, dan vervalt je belbudget abonnement inderdaad. De lijn blijft echter actief als "alleen adsl" lijn.
3.) Normaliter zou dat niet nodig hoeven zijn, maar het kan wel verstandig zijn KPN zelf ook een brief te sturen, het gaat dan alleen om je Belbudget abonnement (voor zover je dat al langer dan 1 jaar hebt). Vermeld er dan wel goed en zeer duidelijk bij, dat het feitelijk de bedoeling is dat je adslverbinding -blijft- en dat Orange je telefonie gedeelte overneemt. Dat is echt belangrijk.

Succes.

Greetings, Richard.

Profiler
oke bedankt !

ik heb nog een vraag; ik heb nu Orange adsl lite met een vast ip adres. Als ik overga naar Orange adsl extra verandert dan dit vaste ip adres ?

TCP_IP

Richard schreef:
Voor de duidelijkheid ook een stapsgewijs antwoord op je vragen.

1.) OOK het belbudget abonnement bedoelen ze.
2.) Nee en ja. Jij kunt het niet opzeggen, Orange moet de lijn overnemen, dan vervalt je belbudget abonnement inderdaad. De lijn blijft echter actief als "alleen adsl" lijn.
3.) Normaliter zou dat niet nodig hoeven zijn, maar het kan wel verstandig zijn KPN zelf ook een brief te sturen, het gaat dan alleen om je Belbudget abonnement (voor zover je dat al langer dan 1 jaar hebt). Vermeld er dan wel goed en zeer duidelijk bij, dat het feitelijk de bedoeling is dat je adslverbinding -blijft- en dat Orange je telefonie gedeelte overneemt. Dat is echt belangrijk.

Succes.

1) ik meende dat alleen kpn adsl werd opgezegd en kpn budget pas als klant heeft aangeven dat die helemaal bij KPN weg wilt ??

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw: Orange ADSL Extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 Dec 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 Aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 Feb 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 Dec 2016
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 Nov 2016
Advertentie