Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
Pagina 1 van 2: 12
|
Telefoonlijn via Wanadoo
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 07 June 2006, 15:27
|
Activiteit » Weert Berichten: 98 Lid sinds: 10 May 2006 |
Zijn er mensen die ervaring hebben met de service dat je ook de lijn overdraagt van KPN naar Wanadoo?
|
|
|
hevi |
Geplaatst op 07 June 2006, 16:09
|
Activiteit » Waalre Berichten: 69 Lid sinds: 29 Apr 2006 |
Niet doen! Voor het goedkoopste KPN abonnement ben je nauwelijks iets meer kwijt en houd je je KPN nummer. Zie elders in dit forum waarom je dit NIET moet doen. |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 07 June 2006, 16:15
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Quote Zie elders in dit forum waarom je dit NIET moet doen. Hierzo! Op de frontpagina!
Gewijzigd door Wanabo op 08 July 2006, 22:13 |
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 08 June 2006, 10:13
|
Quote hmm.... deze was ik idd aan het zoeken.. En niet kunnen vinden... :bloos: Nou.. Ze hebben namelijk een kennis van mij gebeld ofdat ze ook met de telefoonlijn over wilde naar wanadoo. Ze bleven dan wel hun oude KPN nummer en Wanadoo nummer behouden. Het is idd even een vraag hoe het gaat als het modem hapert. Maar ik moet zeggen dat ik dat daar nog nooit gehad heb. Maar zijn er misschien mensen die al de lijn via wanadoo hebben lopen? Gewijzigd door Wanabo op 08 July 2006, 22:11 |
|
|
mischa |
Geplaatst op 08 June 2006, 19:13
|
Activiteit » Heerhugowaard Berichten: 105 Lid sinds: 14 Feb 2006 |
Mijn lijn is omgezet en ervaar er geen problemen mee. Het is wel waar wat Wanabo zegt, alleen vind ik het een voordeel dat ik geen 2 rekeningen krijg. Tevens zijn er wel 3 mobiele abonnementen hier in huis van verschilldende aanbieders. Dus het moet wel heel slecht lopen wil ik niet kunnen bell. Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
|
|
|
Lizard |
Geplaatst op 08 June 2006, 20:00
|
Beheerder Berichten: 373 Lid sinds: 13 May 2006 |
Quote Funny2k schreef: Quote hmm.... deze was ik idd aan het zoeken.. En niet kunnen vinden... :bloos: Nou.. Ze hebben namelijk een kennis van mij gebeld ofdat ze ook met de telefoonlijn over wilde naar wanadoo. Ze bleven dan wel hun oude KPN nummer en Wanadoo nummer behouden. Het is idd even een vraag hoe het gaat als het modem hapert. Maar ik moet zeggen dat ik dat daar nog nooit gehad heb. Maar zijn er misschien mensen die al de lijn via wanadoo hebben lopen? Ehm, als je nummerportering aanvraagd komt je wanadoo telefoonnummer te vervallen. Het kpn nummer gaat het wanadoo nummer dan vervangen. Zie ook: Hoe werkt het overzetten van mijn telefoonnummer naar Wanadoo Telefonie? Gewijzigd door Wanabo op 08 July 2006, 22:10 |
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 09 June 2006, 10:20
|
Quote Lizard schreef: Ehm, als je nummerportering aanvraagd komt je wanadoo telefoonnummer te vervallen. Het kpn nummer gaat het wanadoo nummer dan vervangen. Zie ook: Hoe werkt het overzetten van mijn telefoonnummer naar Wanadoo Telefonie? Vreemd.. ons hebben ze aan de telefoon wat anders verteld... Ik zal het nogmaals vragen als ze ons terug bellen. |
|
|
trapm |
Geplaatst op 09 June 2006, 10:25
|
Activiteit Berichten: 43 Lid sinds: 20 Apr 2006 |
Huh, t was toch juist zo dat wanadoo je kpn overneemt (hetgeen dan dus behouden blijft maar voortaan loopt via wanadoo lijnen) EN je een nieuw Wanadoo nummer erbij krijgt (net als ieder ander die met wanadoo gaat bellen)? |
|
|
Lizard |
Geplaatst op 09 June 2006, 17:12
|
Beheerder Berichten: 373 Lid sinds: 13 May 2006 |
Quote trapm schreef: Huh, t was toch juist zo dat wanadoo je kpn overneemt (hetgeen dan dus behouden blijft maar voortaan loopt via wanadoo lijnen) EN je een nieuw Wanadoo nummer erbij krijgt (net als ieder ander die met wanadoo gaat bellen)? Nee, na overname hou je maar 1 nummer over. |
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 09 June 2006, 21:08
|
Mij hebben ze toch iets anders verteld. Dit omdat ik al klant was van wanadoo voordat ze de mogelijkheid aanboden om de telefoonlijn ook bij wanadoo onder te brengen. Maar ik denk dat ik het een en ander nog eens goed na ga vragen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonlijn via Wanadoo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl | : 21 | 27 Jul 2012 | |
Website wanadoo offline halen | Algemeen | : 2 | 24 Mar 2011 |
hoe kom je van Online Breedband BV voorheen Wanadoo af!!! | Algemeen | : 10 | 29 Mar 2010 |
Wanadoo ADSL Extra op Windows 7 | Helpdesk | : 5 | 19 Nov 2009 |
716 v5 WL en Wanadoo Starter | Eigen modem meer apparaten aansluiten | : 7 | 11 Oct 2009 |
Advertentie