Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Hallo orange, hebben jullie het nog niet druk genoeg?
DiaantjeJoa
Weet inmiddels dat het bar slecht gaat met de internet en telefonie verbinding van orange sinds de snelheidsverhoging... na die verhoging heb je juist trager internet of juist al weken geen internet meer.... (ik heb gelukkig geen orange Wink maar mijn vriend wel!!! Shock )

Wie kreeg ik gister aan de lijn??? Een call-center die belde voor een orange-abbo!!!! Ik meteen: geen intresse!!!! Maar nu ik u toch aan de lijn heb, maakt u even voor mij de volgende notitie voor die orange-bende:

Zorg eerst maar eens dat uw huidige klanten weer internet krijgen ipv dat jullie nieuwe klanten gaan werven.
Het callcenter: maar u weet toch niet of iedereen van orange last heeft van deze klacht? (had uitgelegd dat mijn vriend geen internet meer had) ikke, ow u hebt nog nooit op het forum van orange gekeken zeker???? Geloof me sinds de snelheidsverhoging rammelt het er klachten!
Dus: eerst effe de bestaande klanten van internet (en telefonie)voorzien en zoek dan maar nieuwe klanten!!!! Angry
Gewijzigd door DiaantjeJoa op 23 February 2008, 14:53

Puma
Het is nutteloos om zo'n zin tegen een reclame call center te zeggen. Waarom?

Zo'n callcenter is niet eens van Orange. Ze worden ingehuurd om mensen te werven en thats it!

Tevens heeft niet iedereen last van een brakke verbinding. Orange heeft bijna 500.000 klanten! Je ziet hier maar een fractie van het aantal klanten van Orange.
Ik ken zat mensen die probleemloos een verhoging hebben gehad. In het begin gaf de Livebox "8 Mbit" aan en je kon met ongeveer 450 KB/s downloaden. Na een tijdje werd dat netjes 800 a 840 KB/s!

Zelf heb ik sinds 2005 geen enkel probleem met Orange. Daardoor zat ik ook bij hun en dat ging via KPN en ook toen had ik geen problemen.
Gewijzigd door Puma op 23 February 2008, 15:03

DiaantjeJoa
Mijn vriend kreeg na wat trubbels ook de beloofde 8mbit, had 3 dagen geen internet daar was overheen te komen. Maar meteen werd hem gevraagd of hij niet nog liever 20mbit had??? Voor nog minder. Nou sindsdien ligt hij dus off-line (al 2 weken).
En ja ik weet ook wel dat zo'n callcenter morgen weer telefoontjes pleegt of je een gratis proefmonster maandverband wil ontvangen. Maar je hoopt altijd dat er een "bloknote op tafel ligt" en de klacht wel doorgegeven worden. Want als je via de helpdesk belt krijg je inderdaad wel door dat het hun geen zak intereseert of je panne hebt of niet.

Ross
Puma schreef

Tevens heeft niet iedereen last van een brakke verbinding. Orange heeft bijna 500.000 klanten! Je ziet hier maar een fractie van het aantal klanten van Orange.
Ik ken zat mensen die probleemloos een verhoging hebben gehad. In het begin gaf de Livebox "8 Mbit" aan en je kon met ongeveer 450 KB/s downloaden. Na een tijdje werd dat netjes 800 a 840 KB/s!

Zeker niet iedereen heeft last van een brakke verbinding,
Eigelijk is de verbinding best stabiel hier!!!!
Wel donderd de snelheid in drukke uren wat naar beneden maar daar leer je wel mee te leven.

Maar ik ben wat meer contact gestoord, denk ik, want ik ken niet zat mensen met Orange, maar die ik ken hebben nog geen verhoging via een KPN lijnFrown
Lees hier op dit forum ook nog niks over hoewel er wel elke keer naar gevraagd wordt.
Leden op dit forum zitten verspeid over heel Nederland, tevens zijn er ook nogal wat gasten die, mogelijk voor een oplossing van hun problemen komen, maar niet inloggen.
Hierdoor ontstaat wel een vrij realisties beeld van de problemen bij (niet alleen) Orange.

Gezien Orange genoeg problemen heeft (Google maar even) met stabiele verbindingen te leveren, en ze ook elke keer met een nieuwe smoes komen geloof ik er niet echt in dat de verhoging vlug komt.

Hier nog niet in elk geval (Dokkum Friesland) Angry
Gewijzigd door Ross op 23 February 2008, 17:51

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hallo orange, hebben jullie het nog niet druk genoeg?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 Jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 Jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 Sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Advertentie