Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
|
|
Hendrik |
Geplaatst op 16 March 2008, 12:16
|
Activiteit Berichten: 111 Lid sinds: 21 Apr 2007 |
Ik moet het nog zien gebeuren. http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kass...er=3996286 We gaan het meemaken in mei. :p Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009. |
|
|
Sanchez999 |
Geplaatst op 25 March 2008, 17:36
|
Activiteit Berichten: 33 Lid sinds: 20 Nov 2007 |
Quote Hendrik schreef: Ik moet het nog zien gebeuren. http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kass...er=3996286 We gaan het meemaken in mei. :p nou als het goed is half april al. laten we in ieder geval hopen dat de werkzaamheden die op dit moment plaats vinden hiermee te maken hebben Aankondigingen van Orange: 2008-03-24 20:58:24 > Onderhoudswerkzaamheden 24 t/m 29 maart 2008 2008-03-24 20:58:24 - Onderhoudswerkzaamheden 24 t/m 29 maart 2008 In de periode van 24 t/m 29 maart 2008 vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan ons netwerk. U kunt hierdooor problemen ondervinden met uw ADSL (& Telefonie) verbinding. Om de verbinding in dat geval te herstellen haalt u de stroomstekker van de modem uit het stopcontact en doet deze er weer in. Natuurlijk proberen wij de overlast zoveel mogelijk te beperken. Wij bieden u onze excuses aan voor eventueel ongemak dat u desondanks ervaart. |
|
|
Hendrik |
Geplaatst op 25 March 2008, 18:26
|
Activiteit Berichten: 111 Lid sinds: 21 Apr 2007 |
Ik bedoel uiteraard de uitlopende werkzaamheden. Maar we wachten idd af hoe het gaat. Op dit moment niet goed. Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009. |
|
|
HDJ |
Geplaatst op 08 April 2008, 14:00
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 22 Mar 2008 |
Quote fredstevens schreef: Zoals Orange bij Kassa beloofde zou alles half april zijn opgelost. Ze hebben er echter dus niet bij vermeld, dat dit óók betekend dat ze voor die tijd alles afrekenen. Vandaag werd een schandelijke 102,10 van mijn rekening afgeboekt door Orange. 5 Weken Orange internet en telefonie!!!!!!!!!!!! Vanzelfsprekend is het betrag meteen gestorneerd, want ik heb ze duidelijk te kennen geven geen CENT voor die bagger zooi te betalen. Bovendien heb ik géén rekening ontvangen, online is alles al geblokkeerd en kan er niet meer bij. Ben benieuwd wat Orange NU gaat doen, maar feit is wel.. we zijn er dus nog steeds niet vanaf. Deze mededeling verstuur ik ook weer aan Kassa. Pfffff wat een drama! Vertel mij wat, gisteren heeft Orange mooi 44 euro nog wat van mijn rekening gehaald terwijl ik sinds de officiële oplevering op 26 februari 2008 nog geen seconde een werkende verbinding heb gehad Zit inmiddels al zes weken zonder internet, hetgeen ik belachelijk vind. Vorige week dinsdag heb ik maar per direct opgezegd, want na een aantal keer bellen en mailen werd er niets aan de problemen gedaan. Wacht nog steeds op hun bevestigingsbrief zodat ik op papier heb staan dat er is opgezegd. Sinds gisteren is mijn account geblokkeerd en ben ik ook benieuwd of ik nog wat van Orange zal gaan horen omtrent die opzegging Geloof overigens niet dat Orange die problemen volgende week (want dan is het dus half april) opgelost zal hebben. Gewijzigd door HDJ op 08 April 2008, 15:52 |
|
|
Jacko12 |
Geplaatst op 09 April 2008, 10:12
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 25 Feb 2008 |
Hier hetzelfde geval. 18 januari is de lijn opgeleverd en ik heb nog geen seconde kunnen internetten of bellen. Steeds blijf ik maar corresponderen met de helpdesk via mail / telefoon. Mijn opzegging werd ook niet geaccepteerd. Inmiddels hebben ze weer 1 maand afgeschreven, maar die heb ik uiteraard gestorneerd. Nog even en ik zeg gewoon definitief op, en dan verwijs ik uiteraard naar de kassa uitzending. |
|
|
HDJ |
Geplaatst op 09 April 2008, 10:20
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 22 Mar 2008 |
Quote Jacko12 schreef: Hier hetzelfde geval. 18 januari is de lijn opgeleverd en ik heb nog geen seconde kunnen internetten of bellen. Steeds blijf ik maar corresponderen met de helpdesk via mail / telefoon. Mijn opzegging werd ook niet geaccepteerd. Inmiddels hebben ze weer 1 maand afgeschreven, maar die heb ik uiteraard gestorneerd. Nog even en ik zeg gewoon definitief op, en dan verwijs ik uiteraard naar de kassa uitzending. U bent gewoon gerechtigd om op te zeggen, hoor, want u zit al drie maanden zonder werkende verbinding en dat is absurd lang. Orange probeert mensen af te schepen met allerlei onzin, op televisie zei die directeur echter heel duidelijk dat elke klant die langer dan 21 dagen zonder werkende verbinding zit zonder problemen kan opzeggen. In uw geval zou ik dus een aangetekende brief sturen waarin u duidelijk vermeldt dat ze gewoon dienen mee te werken, het kan niet zo zijn dat u straks ergens in de zomer nóg aan hen vastzit terwijl ze al die tijd niks geleverd hebben. Verbaas me er trouwens over dat de overheid niets doet. Het is toch wel op televisie geweest en dus landelijk bekend dat Orange problemen heeft. Maar ja, de OPTA en al die andere tenten zullen het wel te druk hebben met zichzelf (lees: zakkenvullen) in plaats van Orange tot de orde te roepen. Gewijzigd door HDJ op 09 April 2008, 10:21 |
|
|
Jacko12 |
Geplaatst op 09 April 2008, 13:54
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 25 Feb 2008 |
Quote HDJ schreef: Quote Jacko12 schreef: Hier hetzelfde geval. 18 januari is de lijn opgeleverd en ik heb nog geen seconde kunnen internetten of bellen. Steeds blijf ik maar corresponderen met de helpdesk via mail / telefoon. Mijn opzegging werd ook niet geaccepteerd. Inmiddels hebben ze weer 1 maand afgeschreven, maar die heb ik uiteraard gestorneerd. Nog even en ik zeg gewoon definitief op, en dan verwijs ik uiteraard naar de kassa uitzending. U bent gewoon gerechtigd om op te zeggen, hoor, want u zit al drie maanden zonder werkende verbinding en dat is absurd lang. Orange probeert mensen af te schepen met allerlei onzin, op televisie zei die directeur echter heel duidelijk dat elke klant die langer dan 21 dagen zonder werkende verbinding zit zonder problemen kan opzeggen. In uw geval zou ik dus een aangetekende brief sturen waarin u duidelijk vermeldt dat ze gewoon dienen mee te werken, het kan niet zo zijn dat u straks ergens in de zomer nóg aan hen vastzit terwijl ze al die tijd niks geleverd hebben. Verbaas me er trouwens over dat de overheid niets doet. Het is toch wel op televisie geweest en dus landelijk bekend dat Orange problemen heeft. Maar ja, de OPTA en al die andere tenten zullen het wel te druk hebben met zichzelf (lees: zakkenvullen) in plaats van Orange tot de orde te roepen. Je hebt helemaal gelijk. Ik had ze ook een ultimatum gesteld om mijn problemen op te lossen. Vervolgens belde opzeggingen mij met de medeling dat ik mijn abonnement niet op kon zeggen, omdat ik geen enkele 'call' had staan die langer dan 21 dagen openstond. (ze hebben tussentijds mijn call gewoon dichtgezet, met de status opgelost!!!, echt ongelofelijk). Hierop zie ik dat dit niet overeenkwam met de beloften die zijn gedaan in Kassa. Ik besloot ze nog 1 kans te geven maar als ik nu deze week geen internet heb, gaat er een nieuwe brief de deur uit met mijn opzegging. Ik hoop alleen nog dat ik mijn belkosten en de 44 euro die is afgeschreven ooit terugzie. Heb in ieder geval het modem en die ga ik pas terugsturen als ik mijn geld heb. Misschien kunnen we weer een nieuwe actie opzetten richting kassa?? Gewijzigd door Jacko12 op 09 April 2008, 13:55 |
|
|
HDJ |
Geplaatst op 09 April 2008, 14:37
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 22 Mar 2008 |
Quote Jacko12 schreef: Je hebt helemaal gelijk. Ik had ze ook een ultimatum gesteld om mijn problemen op te lossen. Vervolgens belde opzeggingen mij met de medeling dat ik mijn abonnement niet op kon zeggen, omdat ik geen enkele 'call' had staan die langer dan 21 dagen openstond. (ze hebben tussentijds mijn call gewoon dichtgezet, met de status opgelost!!!, echt ongelofelijk). Hierop zie ik dat dit niet overeenkwam met de beloften die zijn gedaan in Kassa. Ik besloot ze nog 1 kans te geven maar als ik nu deze week geen internet heb, gaat er een nieuwe brief de deur uit met mijn opzegging. Ik hoop alleen nog dat ik mijn belkosten en de 44 euro die is afgeschreven ooit terugzie. Heb in ieder geval het modem en die ga ik pas terugsturen als ik mijn geld heb. Misschien kunnen we weer een nieuwe actie opzetten richting kassa?? Ik heb daarnet de retourbox voor dat modem gekregen. Verder nog geen bevestiging van de opzegging, maar die komt dan waarschijnlijk een dezer dagen, anders zouden ze die retourbox niet sturen, neem ik aan. Verder hebben ze dus ook bij mij 44 euro afgeschreven, echt belachelijk aangezien ik nog NOOIT een werkende verbinding heb gehad. Maar goed, ik wacht gewoon even af wat Orange nu gaat doen, het lijkt erop dat ik bijna van ze afben. Nu maar hopen dat dat ook zo is Dit heeft me echt ik weet niet hoeveel hoofdpijn, energie en ook geld gekost. Ik raad met mensen met klem af om met Orange in zee te gaan, momenteel is het echt niks daar, ze bezorgen je alleen maar ellende Gewijzigd door HDJ op 09 April 2008, 14:38 |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 09 April 2008, 16:13
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Quote fredstevens schreef: Het lijkt er dus sterk op, dat er nog steeds NIETS is veranderd bij Orange, ondanks de mooie woorden bij Kassa. Heb in mijn leven (47jr) nog nooit zo'n klote bedrijf meegemaakt. Jawel @home staat bij mij met stip boven aan. Orange heeft nog 6 dagen de tijd, wie weet toveren ze nog een konijn uit de hoge hoed. |
|
|
HDJ |
Geplaatst op 09 April 2008, 20:59
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 22 Mar 2008 |
Quote fredstevens schreef: Het lijkt er dus sterk op, dat er nog steeds NIETS is veranderd bij Orange, ondanks de mooie woorden bij Kassa. Heb in mijn leven (47jr) nog nooit zo'n klote bedrijf meegemaakt. Ik kan me ook niet voorstellen dat er wat veranderd is in de afgelopen tijd. Hooguit reageren ze eerder op bepaalde zaken, voor de rest is het op de ADSL-afdeling nog steeds een chaos als je het mij vraagt. Ben blij dat ik vandaag de retourbox heb gekregen zodat ik de hele handel terug kan sturen. Mijn account is ook verwijderd en als het goed is komt de schriftelijke bevestiging van mijn opzegging er ook aan. ADSL van Orange is echt drie keer niks. Vind het zuur om dat te moeten zeggen, want met mobiele telefonie van datzelfde Orange heb ik nog nooit problemen gehad. Nu maar hopen dat ik snel elders een verbinding kan aanvragen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! | Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten | : 1 | 02 Aug 2019 |
Outgoing mail instellingen icm VPN | : 2 | 11 Mar 2019 | |
Live e-mail adres niet herkend | : 5 | 15 Feb 2017 |
Advertentie