obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
Live e-mail adres niet herkend
koning
Hallo,

Ik wil een oud twitter account verwijderen. Hier heb ik toen der tijd een e-mail adres ingevuld die ik nu niet meer gebruik. Dit is een live e-mail adres van Hotmail geweest. Wanneer ik nu probeer in te loggen geeft hij aan dat dit e-mail adres niet bestaat. Ook ben ik het wachtwoord van het twitter account kwijt.

Iemand een idee hoe ik dit account kan verwijderen?
 
Lutz
Indien een persoon is overleden dan kan je schirftelijk twitter verzoeken het account op te heffen. Probeer deze procedure te volgen.

Over hoe dat gaat kan je veel in de Nederlandse taal bij Google vinden.

By the way: dit forum is voor internet van Online en is niet gelieƫrd met online en het enige wat ik van Twitter weet is dat ik de naam kan spellen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
jms319
Hallo Koning,

Ik heb hiermee geen ervaring maar om je toch op weg te helpen: hier vind je mogelijk meer informatie: https://support.twitter.com/articles/...s/20174576

Mocht je destijds toevallig een mobiel nummer hebben geregistreerd en geverifieerd in je twitter-account, dan kun je een nieuw wachtwoord via SMS opvragen via de wachtwoordresetpagina door dat nummer op te geven (+316.....). https://twitter.com/account/begin_pas...word_reset.

Mocht niets meer helpen, dan is er hopelijk nog geen man overboord want als je met Twitter helemaal niets doet, nooit inlogt e.d., dan zou je account na ongeveer 6 maanden automatisch moeten vervallen: https://support.twitter.com/articles/...cles/15362. Echter, mijn account, waarmee ik niets doe, blijkt nog steeds te bestaan en door zojuist in te loggen heb ik het blijkbaar voor nog minimaal 6 maanden verlengd Wink...

Ik hoop dat je je account uiteindelijk alsnog kunt verwijderen.

Succes en groet,

jms319
 
jms319
Grappig, Lutz, je was me net voor Thumbs Up! Het is OT maar hopelijk helpen we Koning zo een beetje op weg.
 
koning
Bedankt voor jullie antwoorden!

Allereerst excuses dat ik dit in het verkeerde topic heb geplaatst. Ik ook niet waar ik deze vraag kon stellen...

De mogelijkheden van jms319 heb ik geprobeerd, alleen gaat het hier om een account van ongeveer 4 jaar geleden. Die is helaas niet meer.gekoppeld met mijn telefoon. Daarnaast waren de andere opties ook niet mogelijk.

Ik hoopte ook dat mijn account vanzelf verwijderd zou worden. Alleen nu ik deze 4 jaar niet heb gebruikt, lijkt het hier niet op.

Ook heb ik geprobeerd schriftelijk een verzoek in te dienen van een overledene. Hiervoor moet ik een overlijdensakte zenden. Dus via deze weg lijkt het me ook niet mogelijk...

Toch lastig een account verwijderen....

Iemand nog.opties?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Live e-mail adres niet herkend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Advertentie