obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
RobertF
Ik plaats dit bericht hier nogmaals, graag meedoen!!!

Hallo mensen,
Het blijkt dat er zeer veel klachten zijn over Orange.
Volgende mail heb ik aan Tros Radar gestuurd en ik hoop dat iedereen ook zijn mail stuurt eventueel kopier je onderstaande
groet RobertF

radar@tros.nl
Klachten over Orange internet.

Het grootste probleem van de Orange internetgebruikers is de snelheid. In verschillende abonnementen worden verschillende snelheden aangeboden des te sneller des te duurder. Dus met de snelheid maakt men geld. Aangezien om wat voor reden dan ook Orange de overeengekomen snelheid niet levert vind ik dat er een gedeeltelijk terugbetaling van het abonnementsgeld dient plaats te vinden.

Orange reageert hier niet op hetgeen ik gewoon diefstal vind. Misschien is dit iets voor het programma Opgelicht.

Misschien kunt u daar eens aandacht aan besteden en de manier waarop Orange met zijn klanten omgaat. Je staat gewoon machteloos.
groet RobertF
 
game11lover
Mijn mail:
Beste Radar medewerker,


In november 2007 zou de snelheid verdubbeld worden bij Orange ADSL en Orange ADSL EXTRA abo's
Dit is tot op heden niet gebeurd, ondanks dat ze wel mails en brieven hebben gestuurd met data in november en december.
Herhaaldelijk reclameren heeft geen zin, ze geven aan dat je schriftelijk moet klagen.
Het gekke is wel dat je een hogere snelheid kan aflezen in het modem (intrainsnelheid), maar dat er effectief niets is gebeurd.
Aangezien om wat voor reden dan ook Orange de overeengekomen snelheid niet levert vind ik dat er een gedeeltelijk terugbetaling van het abonnementsgeld dient plaats te vinden.Dit probleem is herhaaldelijk besproken op diverse fora op het internet.
Misschien kunt u daar eens aandacht aan besteden en de manier waarop Orange met zijn klanten omgaat. Je staat gewoon machteloos.
Ze geven ook niet aan wanneer het dan uiterlijk wel zou gaan gebeuren met de verhoging.
 
RobertF
Iedereen die klachten heeft over orange stuur een email aan Radar, dan gebeurt er misschien iets . Doe je niets dan gebeurt er zeker niets.
 
Richard
Prima initiatief, maar het hoeft niet over het hele forum verspreid gedaan te worden.
De andere is dus weggehaald.
Greetings, Richard.
 
R1
Ik zal zeker een mail naar Radar sturen, maar ben ook bezig met een officiele klacht. Heeft iemand tips om mijn brief zo volledig en correct mogelijk te maken?

met vriendelijke groet,
Henri
 
Peter_L
Ja dat is een goede aktie. Maar er zijn veel meer mensen nodig. Er is weinig animo in dit forum om een groepsaktie te starten tegen orange. Dat heb ik ook al ervaren toen ik enige maanden geleden een dergelijke groepsaktie wilde starten.

Misschien kunnen jullie samen met de fora van tros radar, kassa en tweakersnet een groepsaktie opstarten ?

Wat mij erg opvalt is dat heel veel mensen wel bereid zijn om op fora te klagen over Orange maar verder weinig tot niets doen in de vorm van eigen aktie. Er is maar een heel klein percentage dat daadwerkelijk aktie onderneemt.

Nogmaals:
De nieuwe klanten (die van ná 21-8-07) hebben een overeenkomst met orange waarbij de verhoogde snelheid contractueel is vastgelegd. Met het uitblijven van deze snelheidsverhoging houdt Orange zich niet aan het contract is daarmee dus in gebreke. Dat is voldoende juridische grond om onder je contract uit te komen (ontbinding) Ik kan niet helemaal volgen waarom de meeste klagers niet zo ver willen gaan. Ja, je zit dan even zonder internet maar so what ....?
Ik heb 3 weken zonder internet en telefoon moeten doen en ja heel vervelend was dat (ik kreeg bijna ontwennings verschijnselen) maar ik ben nu wel van Orange af. Heerlijk!!

Dus klagers:
Doe zo als ik , klim in de pen en stel Orange in gebreke en ontbind je contract als je niet tevreden bent. Dat is namelijk beter als een groepsaktie starten omdat daarvoor kennelijk geen bereidheid is.

Oh ja als je bij Orange wilt blijven om de prijs dan zou ik maar eens goed naar de kleine lettertjes kijken. Het 2e jaar verandert de prijs (lees: wordt hoger) van je abbo. In mijn geval kwam het Orange ADSL extra + telefonie het tweede jaar op ongeveer 42,- euro uit. Zeker als het om een 2 Mb of 4 Mb verbinding gaat zijn er genoeg alternatieven voor Orange te vinden ongeveer indezelfde prijs klasse (ik betaal nu 47,- euro per maand voor een (storingsvrije !) 12/mb verbinding inclusief telefonie)

Uiteraard geld dit niet voor de mensen die geen klachten hebben :p
 
Richard
Ik zal de oproep even als sticky plaatsen zodat hij beter opvalt voor geinteresseerden.

Greetings, Richard.
 
BJ026
mijn klacht heeft niets te maken met de snelheid maar wel met de opzegging. Ik heb een bevestiging gekregen dat mijn abbo per 12 -2- 2007 is beeindigd. Maar nog gaan ze door met aanmaningen en nu hebben ze volgens de brief van gister mijn aansluiting geblokkeerd en moet ik 50 euro betalen en vorderen ze abbonementsgeld tot 31-januari 2009. Ondanks mijn telefoontje dat ik een bevestiging heb werken z eniet mee en lijkt het er echt op dat ze willens en wetens zo handelen bij Orange. Ik heb gisteren defnitief de rechtsbijstand ingeschakeld. Ook een forum geopend STOP ORANGE. Alle klachten inderdaad bundelen. Ik heb op meerdere forums ingeschreven. Lijkt me inderdaad verstandig te bundelen samen en zo een vuist te maken tegen deze wanpraktijken van Orange.
 
aende

Quote

Peter_L schreef:
Oh ja als je bij Orange wilt blijven om de prijs dan zou ik maar eens goed naar de kleine lettertjes kijken. Het 2e jaar verandert de prijs (lees: wordt hoger) van je abbo. In mijn geval kwam het Orange ADSL extra + telefonie het tweede jaar op ongeveer 42,- euro uit. Zeker als het om een 2 Mb of 4 Mb verbinding gaat zijn er genoeg alternatieven voor Orange te vinden ongeveer indezelfde prijs klasse (ik betaal nu 47,- euro per maand voor een (storingsvrije !) 12/mb verbinding inclusief telefonie)

Uiteraard geld dit niet voor de mensen die geen klachten hebben :p


Hee Peter_L. 47 euro, 12 MB verbinding incl bellen.... welke provider?
 
aende
Ik heb net ook een mail naar Tros Radar gestuurd over de snelheidsverhoging.

Daarnaast heb ik nog een aantal klachten. Het liefst wil ik van Orange af, maar wil wel hetzelfde tel-nr behouden. Kan dat als ik het ga spelen op 'contractbreuk'?

Wat gebeurd er als ik de automatische incasso stop laat zetten? Sluiten ze waarschijnlijk mijn verbinding af... mag dat?

Daarnaast, kan ik niet 3 weken zonder internet. Ik werk een aantal dagen van de week thuis en heb de internet verbinding nodig om in te loggen in het netwerk van de klant.

Hopelijk kan Tros wat doen.

Gr. Arno
Gewijzigd door aende op 29 februari 2008, 09:48
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Advertentie