obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Wanadoo wordt orange
rrozema
Betekent dit dat we nu voortijdig het jaarcontract kunnen ontbinden? De contractant wijzigt van Wanadoo naar Orange.
 
Puma
nee, dat is onder voorbehoud genomen. jij hebt nog steeds het zelfde contract en jij blijft gewoon de zelfde snelheden houden en het zelfde prijs betalen etc.

snelheidsverhogingen, naamwijziging, prijsverandering zijn onder voorbehoud.
 
Richard
Zeg het niet te hard. Ze kunnen voorbehouden wat ze willen, maar met prijswijzigingen hoef je wettelijk niet akkoord te gaan bijvoorbeeld.
In dit geval wijzigt echter alleen de naam en verder geen enkele contract- of andere voorwaarde, dan word het een stuk moeilijker zoniet waarschijnlijk zelfs onmogelijk inderdaad.

Een rechter zal ook naar goede argumenten vragen omdat feitelijk voor jou als eindgebruiker totaal niets wijzigd behalve de naam.
Bij een tussentijdse prijswijziging gaan ze echter voor de bijl.
Greetings, Richard.
 
trapm
De enige grond om voortijdig onder een contract uit te komen is omdat er in de Algemene Voorwaarden (AV) NADELIGE veranderingen worden aangebracht.
Te denken is in dat verband aan prijsverhoging of het structureel laten vallen van diensten danwel bezwarende aanvullende voorwaarden die gesteld gaan worden (download limiiet?) veronderstelt dat deze nadelige aanpassing niet van overheidswege wordt bevolen en branchebreed moet gaan gelden. In dat laatste geval is de verandering ten nadele van de consument g??n grond tot ontbinding en zal ?lke provider deze veranderingen moeten invoeren.
De naamwijziging kan ik, met de beste wereld, niet zien als een nadelinge verandering in de AV.
 
Richard
Nee precies, dat schreef ik ook al, een prijswijziging is een andere zaak, maar een naamswijziging waarbij verder geen contractuele wijzigingen of voorwaarden gewijzigd worden is niet nadelig genoeg om tussentijds te mogen opzeggen.

Greetings, Richard.
 
oxb
Ik zag de mail en de rillingen liepen over mijn rug.
Orange brrr pokkebedrijf met niet werkende rommel.
Mobiel netwerk om van te janken, mijn vriendin is zo slim geweest om een abbo te nemen bij dat p*kk*$% bedrijf allen omdat ze een samsung ladyphone wilde, nou wurgcontracten hebben ze daar, heb die telefoon al vijf keer betaald.
Mijn vader onlangs ook zo stom geweest om een orange abbo te nemen paste de simkaart niet in zijn geintegreede autoradio-carkit, waar op de repliek was dat hij dat had moeten weten. jaja heel de wereld aan kaartjes gaat er in behalve orange.
Maja das telefonie 06 maar toch hou ik mijn hart vast met dat pokke orange.
 
Puma
Orange staat 100% los van Wanadoo. Ze zijn allebei weliswaar een dochter onderneming van France Telecom maar kwa betrouwbaarheid etc kun je ze eigenlijk niet vergelijken.
 
oxb
poeh gelukkig
ik w8 afCool
 
Lizard
De rebranding is begonnen.

Nu op www.wanadoo.nl:

maintenance
Op dit moment is de Wanadoo portal gesloten in verband met het samengaan
van Wanadoo en Orange. Morgen is de Portal weer bereikbaar.
Om webmail te gebruiken, klik hier.

At this moment the Wanadoo portal is closed, due to the merge of Wanadoo
and Orange. Please come back tomorrow.
To use webmail, click here.
 
Funny2k
En het is klaar... als je nu naar www.wanadoo.nl gaat wordt je doorgestuurd naar www.orange.nl
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanadoo wordt orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen : 3 23 mei 2018
DHCP wordt automatisch statisch Zyxel configuratie en problemen : 4 27 feb 2017
Internetverbinding wordt steeds slechter Algemeen : 10 31 mrt 2015
Een keer per dag wordt mijn VDSL verbinding vernieuwd Algemeen : 10 22 jan 2013
Wachtwoord op dit forum wordt niet onthouden Wat ontbreekt er op dit forum? : 8 03 nov 2012
Advertentie